Je vergist je niet, Bynens kwam voor Roel over de meetfredjeraketje wrote:Vergis ik mij of was Roel vorig jaar op het BK een beetje ziek, en was er nog een belofte voor hem?
Sven Nys -- mountainbiker
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Ik had ook eerst m'n bedenkingen bij het feit dat Sven Nys mee ging doen in het BK, omdat het parcours daar vrij "vlak" zou zijn, dus ideaal voor een cyclocrosser met bmx roots, en verder de parcoursen uit zou zoeken om zich "goedkoop" te kwalificeren voor de OS wat normaal geen probleem zou mogen zijn want hij is gewoon een topwielrenner.
Maar nu vind ik het al interessanter om volgen worden en ben ik wel benieuwd wat hij gaat presteren in Malmedy, daar gaan we de verhoudingen zien tussen en hoe het er voor staat met Nys als echte mtb'er op een gewaagd parcours.
Want dit is toch een parcours om "U" tegen te zeggen.
Maar nu vind ik het al interessanter om volgen worden en ben ik wel benieuwd wat hij gaat presteren in Malmedy, daar gaan we de verhoudingen zien tussen en hoe het er voor staat met Nys als echte mtb'er op een gewaagd parcours.
Ikke al zekerWhoops wrote: hoeveel MTBkers zouden er over die balkjes springen zoals Nys, kan toch niet slecht zijn voor de techniek![]()
- aj kwak
- Mountainbiker
Ik denk dat paulissen dan weer niet gaat starten in Malmedy...C-Man wrote:Ik had ook eerst m'n bedenkingen bij het feit dat Sven Nys mee ging doen in het BK, omdat het parcours daar vrij "vlak" zou zijn, dus ideaal voor een cyclocrosser met bmx roots, en verder de parcoursen uit zou zoeken om zich "goedkoop" te kwalificeren voor de OS wat normaal geen probleem zou mogen zijn want hij is gewoon een topwielrenner.
Dat is al jaren zo dat hij daar wegblijft, of beter gezegd niet KAN starten!!
Nys is een maatje te klein voor Paulissen en de echte wereldtop, zijt daar maar zeker van, maar als hij in Malmedy kan winnen of meedoen met pakweg de eerste 5 dan vind ik dat hij het er prachtig vanaf heeft gebracht voor een eerste echte wedstrijd-kennismaking. Als ge van pakweg een Tsjalingi, Tielens of Bynens e.a. kunt winnen in Malmedy dan weet ge waar em staat, doet hij mee vooraan met de anderen, dan zal het in een wereldbekermanche tussen de toppers ook niet veel meer zijn (lees : géén top tien), Europees daarentegen moet dat dan wel mogelijk zijn. We zullen zien, misschien wint hem wel met 10 min voorsprong, dat is dan alleen maar positief voor de Belgische top-mtb. We zullen het 10/07 weten.
Nys is een maatje te klein voor Paulissen en de echte wereldtop, zijt daar maar zeker van, maar als hij in Malmedy kan winnen of meedoen met pakweg de eerste 5 dan vind ik dat hij het er prachtig vanaf heeft gebracht voor een eerste echte wedstrijd-kennismaking. Als ge van pakweg een Tsjalingi, Tielens of Bynens e.a. kunt winnen in Malmedy dan weet ge waar em staat, doet hij mee vooraan met de anderen, dan zal het in een wereldbekermanche tussen de toppers ook niet veel meer zijn (lees : géén top tien), Europees daarentegen moet dat dan wel mogelijk zijn. We zullen zien, misschien wint hem wel met 10 min voorsprong, dat is dan alleen maar positief voor de Belgische top-mtb. We zullen het 10/07 weten.