Wielen: CrossMax XL
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
L.J.
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works M5 HT, XTR '03, Hope Mini, Crossmax XL, SID Team
Ik rijd er momenteel ong. 2 maanden mee, heb de XL Disc en ben er wel tevreden over in 't algemeen. Wel heb ik een nieuw voorwiel gekregen omdat m'n remschijf continu tegen de remblokken sleepte, hoewel de schijf niet krom was. Probleem zat em in de naaf en ze hebben onmiddellijk een omruiling gedaan
-
L.J.
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works M5 HT, XTR '03, Hope Mini, Crossmax XL, SID Team
Prijs = in elk geval duurderBitanem wrote:En euh, weet er iemand iets meer over de XTR tubeless wielen??
Ben van plan tegen de zomer ook over te schakelen op tubeless maar heb nog maar weinig info gevonden over die XTR wielen..![]()
Prijs, gewicht, kwaliteit,...
Gewicht = zwaarder dan CrossMax XL
Kwaliteit = ik heb ook even met de XTR 2002 gereden (wel geen tubeless), die waren goed, zonder meer...
-
Guest
Post by Guest »
Bitanem,
iedereen zweert bij de crossmax omdat als er iets mee scheelt dat ge onmiddelijk het vervangstuk krijgt of de vervanging zelf.. Ik kan niet onmiddelijk iets zeggen ivm shimano, maar om aan de service van mavic te evenaren gaan ze een heel grote middelen moeten inzetten
iedereen zweert bij de crossmax omdat als er iets mee scheelt dat ge onmiddelijk het vervangstuk krijgt of de vervanging zelf.. Ik kan niet onmiddelijk iets zeggen ivm shimano, maar om aan de service van mavic te evenaren gaan ze een heel grote middelen moeten inzetten