idd. ik kan het getuigen, met m'n eigen 2 ogen gezien. Wat een lllllloosers bestaan er toch, dan bedrieg je toch in de eerste plaats jezelf, enfin, alles bestaat in de wereld hé! Toch een tip voor een controlepost mss, in de tweede helft kom je op een stuk asvalt waar je onder de autostrade brug door moet, een goeie 200m daarvoor (voor die brug hé) moet je rechts het veld in om een lusje rond/door een bosje te maken, dat lusje is een goeie 500 m, om dan vlak voor die bewuste autostradebrug terug uit te komen en onderdoor te rijden, Awel, DAAR heb ik vorig jaar iemand gewoon STRAIGHT rechtdoor naar die brug zien rijden terwijl er NO DOUBT was dat je EERST rechtsaf moest eerst.Iegienie wrote:We hebben ieder jaar een aantal kontroleposten, en toch hoor ik ieder jaar weer een mensen klagen over gasten die binnendoor steken.
12/06/05 Hagelandse chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Thorgal
- Mountainbiker
- Location: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d
zeg jongens...muddy M wrote: of als ge compleet kapot zit en zo rap mogelijk naar huis wil en de chrono u geen fluit meer kan schelen...?
joehoe...
ik heb het dus wel meegemaakt in Waregem vorig jaar : slechte weersomstandigheden, ik zit vrij stikkapot, alles gevend haal ik nog een aantal gasten in, kom aan den arrivee, en die gasten staan daar al een pint te drinken. stonden wel voor me in het klassement. Zo'n gasten noem ik belachelijke bedriegers.
als ge stikkapot zijt, en opgeeft, tja, dan geef je op he, wasdana. ik zie het probleem echt niet ?
en ja, er zullen een aantal kontroles zijn op onverwachte plaatsen, en neen, we kunnen onmogelijk overal kontroles neerpoten. Dan moeten we mensen echt gaan inhuren, en dan stijgt de prijs tot 25 euro of zo. En dan gaan we de wind pas van vanvoren krijgen zeker...
Is het dan zo moeilijk om gewoon een beetje op de fair play te rekenen van de bikers onder mekaar ???
Ik weet niet meer of het vorig jaar was, of het jaar er voor, maar toen zou er ginderst boven een post moeten gestaan hebben. Ik ga uiteraard niet verklappen waar we onze mensen dit jaar gaan neerpoten... ajaaa...Thorgal wrote:idd. ik kan het getuigen, met m'n eigen 2 ogen gezien. Wat een lllllloosers bestaan er toch, dan bedrieg je toch in de eerste plaats jezelf, enfin, alles bestaat in de wereld hé! Toch een tip voor een controlepost mss, in de tweede helft kom je op een stuk asvalt waar je onder de autostrade brug door moet, een goeie 200m daarvoor (voor die brug hé) moet je rechts het veld in om een lusje rond/door een bosje te maken, dat lusje is een goeie 500 m, om dan vlak voor die bewuste autostradebrug terug uit te komen en onderdoor te rijden, Awel, DAAR heb ik vorig jaar iemand gewoon STRAIGHT rechtdoor naar die brug zien rijden terwijl er NO DOUBT was dat je EERST rechtsaf moest eerst.Iegienie wrote:We hebben ieder jaar een aantal kontroleposten, en toch hoor ik ieder jaar weer een mensen klagen over gasten die binnendoor steken.
Maar eerlijk, dat stukske daar boven de autostrade : als ze dat links laten liggen, wie zijn ze dan eigenlijk aan het bedotten ???? tis één van de mooiste stukskes van allemaal... En dit jaar zitten er nog een paar vreemde verrassingen in... Dan moet ge toch gewoon je schouders optrekken en hen uitlachen zekerst ???
Of te reageren zoals je zelf aanhaalt:Iegienie wrote: ik heb het dus wel meegemaakt in Waregem vorig jaar : slechte weersomstandigheden, ik zit vrij stikkapot, alles gevend haal ik nog een aantal gasten in, kom aan den arrivee, en die gasten staan daar al een pint te drinken. stonden wel voor me in het klassement. Zo'n gasten noem ik belachelijke bedriegers.
als ge stikkapot zijt, en opgeeft, tja, dan geef je op he, wasdana. ik zie het probleem echt niet ?
en ja, er zullen een aantal kontroles zijn op onverwachte plaatsen, en neen, we kunnen onmogelijk overal kontroles neerpoten. Dan moeten we mensen echt gaan inhuren, en dan stijgt de prijs tot 25 euro of zo. En dan gaan we de wind pas van vanvoren krijgen zeker...
Is het dan zo moeilijk om gewoon een beetje op de fair play te rekenen van de bikers onder mekaar ???
ps. bikers blijven mensen, ge hebt er serieuse, ge hebt er minder serieuse, ge hebt er die het 'spel' eerlijk spelen en ge hebt er die anderen en zichzelf bedriegen, des mensens eigen zou ik zo zeggen.Iegienie wrote: Dan moet ge toch gewoon je schouders optrekken en hen uitlachen zekerst ???
- WT6
- Mountainbiker
Vandaag Solveld gereden en wat rondgetoerd over de Houwaartse heuvels. De meeste singletracks zijn serieeeuuuus dichtgegroeid. Netels, bramen, takken, d'r is werk aan de winkel... De afdaling( of klim ?) op de Houwaartseberg, tussen de wijnranken door, is volledig uitgeregend en ligt vol stenen. De bocht is verraderlijk schuiverig geworden door de stenen. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven over 2 weken...