Chrono 3 juli Oudenaarde
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Chrono 3 juli Oudenaarde
Op zondag 3 juli is het weer zover. Dan is er een mtb chrono van 70 km doorheen de vlaamse ardennen. Start vanuit Recrean Oudenaarde. Maar voor de liefhebbers zijn er ook gewone tochten van 30, 50 en 70 km. Begin maar te trainen, we hebben een vernieuwd maar toch niet minder lastig parkoer. Maar later meer
- fredjeraketje
- Mountainbiker
Post by fredjeraketje »
Ben benieuwd langswaar het parcours gaat, maar kan er helaas niet bij zijn 
Last edited by fredjeraketje on Mon 30 May 2005 16:57, edited 1 time in total.
Chrono 3 juli Oudenaarde
Als 'm nie lastig was dan heb je nie snel genoeg geredenkluisken wrote:Sorry,maar deze tocht was vorig jaar toch niet echt lastig te noemen?Wat niet wegneemt dat hij wel de moeite was en er ekele toffe klimmetjes inzaten,maar echt lastig,neen dat zou ik er nu niet opplakken.....
Groeten,
Joybiker
Ik zal zowieso aan 100km.zitten Kluisbergen-Oudenaarde is ongeveer 16km.,was trouwens zeer tevreden over de tocht vorig jaar(Dat hij niet zeer lastig is wil daarom zeker niet zeggen dat hij niet de moeite waard is om te rijden he!!!!!)Neem als vb maar Herzele: ik vond het ook een mooie varieërende tocht waar je eens wat snelheid kon maken op een zeer varieërend parcours,maar of dat nu lastig te noemen was.........
- Mountain freak
- Mountainbiker
Post by Mountain freak »
Ik ben zondag de omloop gaan verkennen met enkele clubleden. Mooie tocht, behoorlijk zwaar in het warme weer, maar aan een gezapig tempo was het echt genieten. Het venijn zit wel in de staart.
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
Misschien iemand een idee van de hoogtemeters op de chrono?
Is iets handiger dan het al dan niet 'lastig zijn' van een tocht/chrono.
Is iets handiger dan het al dan niet 'lastig zijn' van een tocht/chrono.