Sven Nys -- mountainbiker
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- fredjeraketje
- Mountainbiker
- cyclonerick
- Mountainbiker
Post by cyclonerick »
heb nog niet hele topic gelezen,
maar in 96 of 2000 is peter van den abeele (ooit BK veldrijden) ook in de selectie mtb van de spelen geraakt. Hij heeft daar toen weliswaar geen enkele rol van betekenis kunnen spelen, maar ik vind dat geen indicatie voor nys, aangezien sven op vele gebieden nog getalenteerder is.
maar in 96 of 2000 is peter van den abeele (ooit BK veldrijden) ook in de selectie mtb van de spelen geraakt. Hij heeft daar toen weliswaar geen enkele rol van betekenis kunnen spelen, maar ik vind dat geen indicatie voor nys, aangezien sven op vele gebieden nog getalenteerder is.
- pat2
- Mountainbiker
dit meen ik echt. kben deze zomer al een paar keer gaan kijken naar een (regionale) wegwedstrijd en daar was nys steeds vooraan te vinden. Dus conditionele achterstand ...vergeet het. En buiten roel is er toch een redelijk grote leegte te vinden aan de belgische top. En is roel wel gemotiveerd voor het bk???? Ik denk dat zeker dit jaar de wereldbeker zal primeren.Daar komt nog bij dat het daar een snel parcours word en snelheid heeft sven zeker meer dan om het even welke belgische mountainbiker En geef toe nys is toch wel een superatleet
(
(
- LuckyIron
- Mountainbiker
euh een wegwedstrijd is nog steeds iets anders... en na Roel is er inderdaad een "kleine" leegte voor de wereldtop, maar dat wil niet zeggen dat er nog een pak goeie mountainbikers rondlopen in dit kleine landje hoor...pat2 wrote:dit meen ik echt. kben deze zomer al een paar keer gaan kijken naar een (regionale) wegwedstrijd en daar was nys steeds vooraan te vinden. Dus conditionele achterstand ...vergeet het. En buiten roel is er toch een redelijk grote leegte te vinden aan de belgische top. En is roel wel gemotiveerd voor het bk???? Ik denk dat zeker dit jaar de wereldbeker zal primeren.Daar komt nog bij dat het daar een snel parcours word en snelheid heeft sven zeker meer dan om het even welke belgische mountainbiker En geef toe nys is toch wel een superatleet
(