Vind het vreemd dat er zoveel mensen moeite schijnen te hebben met de route.
Ik woon langs de route, ze passeert achter mijnen hof en ik rij ze dan ook regelmatig als ik niet ver van huis kan of als een extra rit tijdens de week.
Morgen passeer ik rond 8u45 a 9u00 aan de sporthal voor de 45 km.
Voor zij die moeite hebben met de route, ik ken ze quasi vanbuiten..
Tielt-Winge
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Ge moet toch serieus uitkijken naar de pijlkes. Ben de rest van de groep (die hadden de rit nog niet gereden) toch een paar keer verloren. Er is niks zo tof als ge na 10min merkt dat er niemand meer volgt en dan terug die toffe afdaling op
. Soms staan de borden toch in de rug. Een goede raad is de eerste keer goed rond kijken en de tweede keer is dan gewoon goe door vlammen. Maar als ge de sporen van de Mtb volgt lukt het ook wel.
Een vraagje: Wat is jullie gemiddelde snelheid en tijdsduur over deze route?
Een vraagje: Wat is jullie gemiddelde snelheid en tijdsduur over deze route?
Ik heb gisteren het stuk Houwaertberg-Troostenbergbos-Roesselberg gedaan en heb geen problemen gekend.Tompie08 wrote:Vermits er dit weekend toch geen toertocht in de buurt is zou ik graag de toer in Tielt-Winge eens gaan doen. Heeft er iemand deze de laatste weken nog gedaan? Is de bepijling ondertussen wat verbeterd want door de voorgaande berichten te lezen maak ik me toch wat zorgen...
Groeten!
Wat ook belangrijk is : op uitzondering van de holleweg naast het golfterrein ligt alles er keihard en perfect berijdbaar bij...
Het was er vandaag druk op de vaste route.Tompie08 wrote:Net terug van Tielt-Winge. Mooie tocht maar toch een paar keer getwijfeld over de te volgen weg. Maar zeker voor herhaling vatbaar!!
Wij hebben ook een stuk gedaan en toen we aan Houwaertberg een lus in tegenstroom reden, hinderden we zowaar een 8tal bikers die bergop kwamen door de holle weg
Gelukkig geen verwijten naar onze kop gekregen
Biker Zjé wrote:Het was er vandaag druk op de vaste route.Tompie08 wrote:Net terug van Tielt-Winge. Mooie tocht maar toch een paar keer getwijfeld over de te volgen weg. Maar zeker voor herhaling vatbaar!!
Wij hebben ook een stuk gedaan en toen we aan Houwaertberg een lus in tegenstroom reden, hinderden we zowaar een 8tal bikers die bergop kwamen door de holle weg![]()
![]()
![]()
Gelukkig geen verwijten naar onze kop gekregen
Ja, die groep ben ik ook tegengekomen maar ze waren toen toch niet aan het grommen dus het zal wel meegevallen zijn. Inderdaad heel veel volk tegengekomen, het mooie weer en geen tt in de buurt zullen daar wel voor iets tussengezeten hebben... Groetjes!