Houffalize 2005: LIVE
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- el duderino
- Mountainbiker
Post by el duderino »
hier (Vilvoorde) maken ze der op contact ook vollenbak reclame over,
dus denk wel dat ze een live verslag zullen regelen
'tis dan toch nog zo gene slechte zender als ik dacht
dus denk wel dat ze een live verslag zullen regelen
'tis dan toch nog zo gene slechte zender als ik dacht
- Bikeman
- Mountainbiker
nu iets mss wa off-topic maar weet iemand waar ge best uw tentje zou kunnen opslaan? We zouden zaterdagavond vertrekken en mss blijven tot maandag (da zal van het weer afhangen).
Het is de eerste keer da ikkan gaan kijken, anders zat ik in de blok of de examens dus de verwachtingen zijn redelijk hooggespannen denk ik
Da de beste mag winnen!!
Het is de eerste keer da ikkan gaan kijken, anders zat ik in de blok of de examens dus de verwachtingen zijn redelijk hooggespannen denk ik
Da de beste mag winnen!!
- Filip van Nijlen
- Mountainbiker
Post by Filip van Nijlen »
Ben vandaag na de TT van La Roche afgezakt naar Houffa en tijdens de open wedstrijd stond er aan de afdaling 'Ol Fosse D'Outh' een crew opnames te maken.
Deze heren bleken van de VRT te zijn en moesten vandaag komen filmen, hun collega's van de RTBF gaan morgen filmen en een kleine samenvatting (hij zei '5 min') zou te zien zijn in sportweekend zondagavond vanaf 21h50.
Deze heren bleken van de VRT te zijn en moesten vandaag komen filmen, hun collega's van de RTBF gaan morgen filmen en een kleine samenvatting (hij zei '5 min') zou te zien zijn in sportweekend zondagavond vanaf 21h50.
Dit staat op de één site bij sportweekend : wrote: Picavet: mountainbike in Houffalize
Zondag wordt in het Waalse Houffalize de Belgische manche van de wereldbeker mountainbike gereden. Zaterdag kunnen mountainbiketoeristen op het spectaculaire parcours hun kunsten vertonen. Chris Picavet stelt zich verscholen op in de Ardense bossen en daalt mee af in het spoor van de renners. Voor de laatste keer dit seizoen ziet u de sportwereld door zijn ogen