Willy
10/07/05 Bouillon-GRAND RAID GODEFROY
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Graid Raid Godefroy
Ik dacht op 10 juli de 70km te gaan rijden van de Graid Raid Godefroy.
Ik rij 2x per week ongveer 50 km per rit.
Hoe kan ik me het beste verder voorbereiden om deze tocht tot een goed einde te brengen.
alvast bedankt
Ik rij 2x per week ongveer 50 km per rit.
Hoe kan ik me het beste verder voorbereiden om deze tocht tot een goed einde te brengen.
alvast bedankt
-
Optimo GmC
- Mountainbiker
-
Magura
- Mountainbiker
- Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Ik zal deelnemen aan de 160km.
Maar ons papa is nog aan't twijfelen tussen 110 en 90. Wat is het MOOISTE traject (qua natuur, ...)?
Het is dus het beste dat je vooraf inschrijft zeker?
Of kan je, zoals de site het schrijft, vrijdagavond ook nog inschrijven. Loop je dan het risico dat het volzet is? En is inschrijven ter plaatse nog duurder, of niet?
Maar ons papa is nog aan't twijfelen tussen 110 en 90. Wat is het MOOISTE traject (qua natuur, ...)?
Het is dus het beste dat je vooraf inschrijft zeker?
Of kan je, zoals de site het schrijft, vrijdagavond ook nog inschrijven. Loop je dan het risico dat het volzet is? En is inschrijven ter plaatse nog duurder, of niet?
En hoe zit dat eigenlijk met di GRG 160? Aan wat voor parcours mogen we ons verwachten in Bouillon? Ardenne Trophy maal 2? Of vierkantswortel Ardenne Trophy maal 2? Of Ardenne Trophy maal 0 wegens niet te vergelijken? Of ... ik heb geen flauw idee, maar het trekt me wel weer aan ondanks het feit dat ik goed genoeg besef dat 160 km mtb'en geen lachertje is.

heb hem (GRG160km) 2x gereden. De afstand van 160km is eenvoudig weg de afstand van 70km + de afstand van 90km.
De eerste lus van 70km is absloluut niet technisch. Daarna volgt de 90km .
Buiten enkele vinnige klimmen is die ook niet supertechnisch te noemen.
Al bij al deze marathon te doen. Natuurlijk moet ge wel wa getraind hebben natuurlijk en breng je die tot een goed einde kun je beginnen trainen voor de Salzkammer in Oostenrijk : 200 km
De eerste lus van 70km is absloluut niet technisch. Daarna volgt de 90km .
Buiten enkele vinnige klimmen is die ook niet supertechnisch te noemen.
Al bij al deze marathon te doen. Natuurlijk moet ge wel wa getraind hebben natuurlijk en breng je die tot een goed einde kun je beginnen trainen voor de Salzkammer in Oostenrijk : 200 km