Daarom moeten we eens een ritje maken, dan kan ik je nog enkele onbekende plaatsjes en vice versa tonen.
bikers omgeving genk, zonhoven, houthalen!
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- rakker
- Mountainbiker
Hoi, frank
Ik woon ook in Genk, dicht in de buurt van Winterslag, meer bepaald Klotbroek. Ik wil wel eens meerijden. Ik ben een amateurbikertje die toch al wa mooie ritten in Belgie en het buitenland gereden heeft. Ik heb echter ook nie zoveel tijd in het weekend, maar nu de lange zomeravonden
voor de deur staan kruip ik s'ávonds dikwijls op mijn fietske.
Daarom moeten we eens een ritje maken, dan kan ik je nog enkele onbekende plaatsjes en vice versa tonen.
hoi ,
Ben van Termolen (Zonhoven), dezer dagen probeer ik elke dag (vanaf 19u ong) een toerke te maken dr de teut, holsteen, haagdoornheide, .. zo'n 20km ongeveer.
Vertrek aan camping Holsteenhoeve.
33j , ook amateurke.
Geïnteresseerden die eens mee willen knn me mailen: tourbiker51@hotmail.com
Ben van Termolen (Zonhoven), dezer dagen probeer ik elke dag (vanaf 19u ong) een toerke te maken dr de teut, holsteen, haagdoornheide, .. zo'n 20km ongeveer.
33j , ook amateurke.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Hoi Frank,
De reaktie is wat laat, maar ondanks dat ben ik geintresseerd om in het Genkse de bossen onveilig te maken
. Ik ben zelf van Boxbergheide, dus eigenlijk een buur, en ga minstens 1 maal per week mtb-en, buiten het wegfietsen. In de week is voor mij ideaal, en ben in principe altijd vrij.
Graag een antwoord op mijn e-mail, of op deze site.
Andere reakties zijn ook welkom.
Met vriendelijke en sportieve groeten.
De reaktie is wat laat, maar ondanks dat ben ik geintresseerd om in het Genkse de bossen onveilig te maken
heb u een mailke gestuurd
ik passeer in de buurt v Boxbergheide, aan militair kamp
ben 34j, mtb + wegfiets, na welverdiende rust sinds een week terug op de pedalen
laat ma iets weten als ge interesse hebt om mee te rijden
ben 34j, mtb + wegfiets, na welverdiende rust sinds een week terug op de pedalen
laat ma iets weten als ge interesse hebt om mee te rijden
Liberoger wrote:Hoi Frank,
De reaktie is wat laat, maar ondanks dat ben ik geintresseerd om in het Genkse de bossen onveilig te maken. Ik ben zelf van Boxbergheide, dus eigenlijk een buur, en ga minstens 1 maal per week mtb-en, buiten het wegfietsen. In de week is voor mij ideaal, en ben in principe altijd vrij.
- JanMetDePet
- Mountainbiker
Post by JanMetDePet »
Ben ook van Zonhoven (centrum) en vertrek (of beter vertrok) daar ook aan de camping. Een prachtige route daar richting hengelhoef. Spijtig genoeg zit ik momenteel vast met knieblessures aan beide knieen, doch hierin komt binnenkort verandering (rechterknie operatie miniscus , linkerknie operatie kruisbanden). Alleszins hoop ik begin volgend jaar daar terug rond te rijden.tourbiker wrote:hoi ,
33j , ook amateurke.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
----- Toerbiker schreef:
laat ma iets weten als ge interesse hebt om mee te rijden------ ]
Hallo,
k'Heb jou ook een bericht gestuurd met een duidelijke afspraak voor morgen, maar msshn haal je dat wel niet
. In dat geval neem ik wel kontakt op voor een vlgd rit
.
Sportieve greetz,
rogerl.
laat ma iets weten als ge interesse hebt om mee te rijden------ ]
Hallo,
k'Heb jou ook een bericht gestuurd met een duidelijke afspraak voor morgen, maar msshn haal je dat wel niet
Sportieve greetz,
rogerl.
Dag allemaal,
Ik ben ook van Genk, 27jaar en ben een fanatieke sportieveling.
Ik zit wel bij een mtb club (club in zolder) en ik ben verplicht om deze winter 25 toertochten te rijden met de club.
Maar ik ben altijd geïnteresseerd om een aantal mtb mensen vanuit de buurt te leren kennen.
Geef me een seintje wanneer jullie iets gaan doen.
PS. zit hier ook die persoon die me altijd wilt inhalen op de terril berg in Winterslag :) .
Mvg.
Michel
Ik ben ook van Genk, 27jaar en ben een fanatieke sportieveling.
Ik zit wel bij een mtb club (club in zolder) en ik ben verplicht om deze winter 25 toertochten te rijden met de club.
Maar ik ben altijd geïnteresseerd om een aantal mtb mensen vanuit de buurt te leren kennen.
Geef me een seintje wanneer jullie iets gaan doen.
PS. zit hier ook die persoon die me altijd wilt inhalen op de terril berg in Winterslag :) .
Mvg.
Michel