Cap Gris Nez

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Post Reply
Sporty Vore
Mountainbiker

Post by Sporty Vore »

Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om dit naar mij ook nog eens door te sturen pls: sporty_babe_888@hotmail.com
Alvast bedankt!!
-joost-
Mountainbiker

Post by -joost- »

hey, graag had ik dat bestandje ook gehad, heeft iemand dit nog staan??
mailen naar " vdbjoost at gmail.com "
bedankt opt voorhand
joost
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

ik heb het naar jullie doorgestuurd maar krijg een foutmelding van het sportybabe adres.
ps: het is 1Mb groot
Fuerzabert
Mountainbiker

Post by Fuerzabert »

Hoi Adri, als je nog eens de tijd vindt, wl je het mij ook eens bezorgen?
Adres: bert@bertopweb.be
Thanks!
-joost-
Mountainbiker

merci

Post by -joost- »

hey adri, bedankt voor het bestandje en de snelle reactie, cape gris nez here i come

mtb-groeten

joost

(das handig als ge 2gig aan vrije ruimte hebt é, wilt ge ook een gmailaccount, laat maar weten, dan stuur ik u nen invite....)
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

A d r i wrote:ik heb het naar jullie doorgestuurd maar krijg een foutmelding van het sportybabe adres.
Adri, zou je het ook even naar mij kunnen mailen aub?

Thx!
Livios
Mountainbiker

Post by Livios »

Jack77 wrote:
A d r i wrote:ik heb het naar jullie doorgestuurd maar krijg een foutmelding van het sportybabe adres.
Adri, zou je het ook even naar mij kunnen mailen aub?

Thx!
En terwijl ge bezig zijt naar mij ook eens.

livios@pandora.be

Thx again.
djambo
Mountainbiker

Post by djambo »

Nogmaals herhalen dat je het eigenlijk voor niets nodig hebt, de parcours staan aangegeven op het plein van Wissant (6 straten groot) en volledig uitgepijld.......
Sporty Vore
Mountainbiker

Post by Sporty Vore »

@Adri: raar dat je foutje kreeg op sporty_babe_888@hotmail.com. Toch bedankt voor de moeite!

Intussentijd zijn op pinkstermaandag eens naar Wissant afgezakt. Een echte aanrader! Het parcours is inderdaad volledig uitgepijld, weliswaar op zen 'frans': ene keer voor het kruispunt, andere keer erna, ...

De uitpijling van de Wissantaise van 5 mei was trouwens nog ook nog intact (op de grond gespoten, inclusief de splitsingen met afstandsaanduidingen).
ivan
Mountainbiker

Post by ivan »

Sporty Vore wrote:@Adri: raar dat je foutje kreeg op sporty_babe_888@hotmail.com. Toch bedankt voor de moeite!

Intussentijd zijn op pinkstermaandag eens naar Wissant afgezakt. Een echte aanrader! Het parcours is inderdaad volledig uitgepijld, weliswaar op zen 'frans': ene keer voor het kruispunt, andere keer erna, ...

De uitpijling van de Wissantaise van 5 mei was trouwens nog ook nog intact (op de grond gespoten, inclusief de splitsingen met afstandsaanduidingen).
Welke routes hebben jullie gedaan ?
Post Reply