ritchey z-max waar?

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Post Reply
musculus
Mountainbiker

ritchey z-max waar?

Post by musculus »

Ben van plan om ritchey z-max banden te monteren. Heb deze vroeger nogal gehad,en was er erg tevreden van. Ik doe veel baan en deze bollen op de baan ook super. Momenteel zitten er scott banden op men scott bike en zijn toch minder op gebied van bollen.
Weet er iemand in de buurt van aarschot-heist op den berg,een verdeler van ritchey banden zitten?
Zijn er tegenwoordig mischien banden met nog lagere rolweerstand en die toch ook wel beetje terrein afkunnen?
GT
Mountainbiker

Post by GT »

Schwalbe e, staat ook bekend voor zijn ongelooflijk lage rolweerstand!
Doggy
Mountainbiker

Post by Doggy »

Dat hij verdeler is weet ik niet, maar HD bike in de oude aarschotsebaan in Booischot heeft wel altijd Z-maxen liggen. Hij is wel alleen maar 's avonds open van 17 tot 20 uur (denk ik) en op zaterdag vm
Tomski
Mountainbiker

Post by Tomski »

Mountainbike speciaalzaak MTB RUDI in Herentals is officeel verdeler van Ritchey.Maar hij heeft ook van andere merken verschillende banden liggen oa. Maxxis,Geax,Schwalbe,Michelin,Hudchinson,.....

MTB Rudi
Krakelaarsveld 92
2200 Herentals

Open:
Ma-do van 16u tot 20u
vr van 12u tot 20u

Tel:014/21.04.71
musculus
Mountainbiker

Post by musculus »

Thanks voor de reaktie's. Zal eens bij HD bikes gaan zien.Is niet zo ver van men deur.
cataloog
Mountainbiker
Location: Cannondale Rush 01, Olympia team 29"er, Merida SCultura

Post by cataloog »

Van Eyck nu in promo denk ik.
Post Reply