Overijse - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

LuckyIron wrote:... Hier en daar zelfs nieuwe pijltjes gezien. De gemeente luistert dus blijkbaar wel degelijk naar de "peters".
Zo moet het ook! =D> =D>
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

En ik heb den toer in de omgekeerde richting gedaan (en twee keer den LuckyIron tegengekomen). Nikske nul bepijling :wink:
Combi van de 3 routes leverde 32k en 480hm op.
Er ligt wat glas in die afdaling nummer 2 en in de afdaling van de Zavelberg (naar Tombeek toe) ligt er een boom over de weg waar je juist onderdoor kunt als ge ne kleine van 10 jaar zijt :roll:
Mooi toereke, ik blijf het zeggen.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

A d r i wrote: ...... in de afdaling van de Zavelberg (naar Tombeek toe) ligt er een boom over de weg waar je juist onderdoor kunt als ge ne kleine van 10 jaar zijt :roll:
'k heb het doorgegeven aan de gemeente, dat de mannen van de groendienst hun zaag maar is bovenhalen...
nicolasbxl
Mountainbiker

Post by nicolasbxl »

A d r i wrote:En ik heb den toer in de omgekeerde richting gedaan (en twee keer den LuckyIron tegengekomen). Nikske nul bepijling :wink:
Combi van de 3 routes leverde 32k en 480hm op.
Er ligt wat glas in die afdaling nummer 2 en in de afdaling van de Zavelberg (naar Tombeek toe) ligt er een boom over de weg waar je juist onderdoor kunt als ge ne kleine van 10 jaar zijt :roll:
Mooi toereke, ik blijf het zeggen.
haha idd, ik kreeg er amper mijn fiets onder. toch de vorige keer nog eens goed uitkijken naar die 2de afdaling op de rode route.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

@ Nicolasbxl: we kunnen ook is afspreken
nicolasbxl
Mountainbiker

Post by nicolasbxl »

LuckyIron wrote:@ Nicolasbxl: we kunnen ook is afspreken
graag maar ik moet wel zeggen dat ik bijlange niet meer op mijn vroeger niveau zit, het was meer dan een jaar geleden dat ik nog serieus geMTB'd had en bijna 2 jaar dat ik die route gedaan heb. ik ben wel van plan dit weekend met een maat de route nog eens te doen.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

da's geen enkel probleem hoor om eens rustig te rijden, zo een race-konijn ben ik nu ook weeral niet.

als je zaterdag zou gaan, laat maar iets weten (zondag niet, dan is het in Oud-Heverlee te doen)

8)
nicolasbxl
Mountainbiker

Post by nicolasbxl »

LuckyIron wrote:da's geen enkel probleem hoor om eens rustig te rijden, zo een race-konijn ben ik nu ook weeral niet.

als je zaterdag zou gaan, laat maar iets weten (zondag niet, dan is het in Oud-Heverlee te doen)

8)
we zouden eventueel met een man of 4 zaterdag gaan ja, vertrekken om 11u in overijse.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

awel, als het niet stoort wil ik wel jullie gids zijn :wink:
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

De gevallen boom was gisteren al opgeruimd.
Post Reply