Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om dit naar mij ook nog eens door te sturen pls: sporty_babe_888@hotmail.com
Alvast bedankt!!
Cap Gris Nez
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Sporty Vore
- Mountainbiker
- Fuerzabert
- Mountainbiker
Post by Fuerzabert »
Hoi Adri, als je nog eens de tijd vindt, wl je het mij ook eens bezorgen?
Adres: bert@bertopweb.be
Thanks!
Adres: bert@bertopweb.be
Thanks!
En terwijl ge bezig zijt naar mij ook eens.Jack77 wrote:Adri, zou je het ook even naar mij kunnen mailen aub?A d r i wrote:ik heb het naar jullie doorgestuurd maar krijg een foutmelding van het sportybabe adres.
ps: het is 1Mb groot
Thx!
livios@pandora.be
Thx again.
- Sporty Vore
- Mountainbiker
Post by Sporty Vore »
@Adri: raar dat je foutje kreeg op sporty_babe_888@hotmail.com. Toch bedankt voor de moeite!
Intussentijd zijn op pinkstermaandag eens naar Wissant afgezakt. Een echte aanrader! Het parcours is inderdaad volledig uitgepijld, weliswaar op zen 'frans': ene keer voor het kruispunt, andere keer erna, ...
De uitpijling van de Wissantaise van 5 mei was trouwens nog ook nog intact (op de grond gespoten, inclusief de splitsingen met afstandsaanduidingen).
Intussentijd zijn op pinkstermaandag eens naar Wissant afgezakt. Een echte aanrader! Het parcours is inderdaad volledig uitgepijld, weliswaar op zen 'frans': ene keer voor het kruispunt, andere keer erna, ...
De uitpijling van de Wissantaise van 5 mei was trouwens nog ook nog intact (op de grond gespoten, inclusief de splitsingen met afstandsaanduidingen).
Welke routes hebben jullie gedaan ?Sporty Vore wrote:@Adri: raar dat je foutje kreeg op sporty_babe_888@hotmail.com. Toch bedankt voor de moeite!