ardennes trophy la reid 16/05
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Superkrisser
- Mountainbiker
Post by Superkrisser »
Ik twijfel nog over m'n banden. Ofwel laat ik de Jimmy's die ik in Waimes met succes heb gebruikt erop zitten, ofwel opteer ik voor een Python. Het parcours is in de eerste helft toch behoorlijk snel, niet? En ik wil er graag van in 't begin vooraan bij zijn. Wat denken jullie?
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Het is 20€ inschrijving + 10€ waarborg voor de chiptarzan2 wrote:hey,
ik ga waarschijnlijk ook nog afkomen maar ik had een aantal vraagjes. Kan je je ter plaatse nog inschrijven en om hoe laat kan dit? Krijgt ge van de 20 euro inschrijvingsgeld iets terug als ge da meterke terugbrengt? Om hoe laat is de start?
mercikkes en cheers; Egon
- A d r i
- Mountainbiker
start is om 10u (of later als ge niks om de tijd geeft
)
je krijgt 10€ terug als ge uw chip EN nummer afgeeft na de rit. Ik hoop dat er wat meer inruilpunten zijn want 2 jaar geleden moest ge een uur wachten.
Ik heb die chip nog altijd
@superkrisser, als je technisch goed bent, kan je gerust met pythons rijden..is toch vrij veel grint en rotsachtige ondergrond . Maar er zitten toch ook een paar serieuze modderstukken in en daar gaat ge afzien met uw pythons.
In onze streken valt het nogal mee met modder maar ik heb gehoord dat het in de Ardennen veel meer en langer geregend heeft. Als ze d'er zaterdag en zondag nog een emmerke bijkappen zou ik toch iets met serieuze noppen monteren. Een Jimmy is toch ook nog vrij snel.
je krijgt 10€ terug als ge uw chip EN nummer afgeeft na de rit. Ik hoop dat er wat meer inruilpunten zijn want 2 jaar geleden moest ge een uur wachten.
@superkrisser, als je technisch goed bent, kan je gerust met pythons rijden..is toch vrij veel grint en rotsachtige ondergrond . Maar er zitten toch ook een paar serieuze modderstukken in en daar gaat ge afzien met uw pythons.
In onze streken valt het nogal mee met modder maar ik heb gehoord dat het in de Ardennen veel meer en langer geregend heeft. Als ze d'er zaterdag en zondag nog een emmerke bijkappen zou ik toch iets met serieuze noppen monteren. Een Jimmy is toch ook nog vrij snel.
Last edited by A d r i on Thu 12 May 2005 22:09, edited 1 time in total.
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Dus die 10€ borg zit in de prijs of begrijp ik je verkeerdA d r i wrote:start is om 10u (of later als ge niks om de tijd geeft)