12/06/05 Hagelandse chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
12/06/05 Hagelandse chrono
Post by touchdownbiker »
Biker Zjé ook hier zullen we elkander tegenkomen of bestaat de kans toch tot, afhankelijk van welk uur dat ge zoekt te starten. Welle althans in ne grote groep en redelijk vroeg.Biker Zjé wrote:Volledig mee akkoord !!!!zwolm wrote:ik kom ookvoor 10 € 75 km bike plezier met t-shirt en spaghetti
inbegrepen is toch niet veel.je bent ook enkele uren bezig met uw geliefde sport
Ter vergelijk...een voetbalmatch in eerste klasse volgen kost je algauw tussen 20 en 25€.
Je wordt dan behandeld als een misdadiger en moet nog afwachten of je op dat 1.5 uur iets te zien zal krijgen....
Nu krijg je urenlang bikeplezier met voor de liefhebbers nog een cronoduiveltje
mannekes,
ja voader.
nie vergeten voor in te schrijven op de chrono he, tis braderie in de voorinschrijving he : 10 euro ipv 12 den dag zellef... zie : http://www.hagelandsechrono.be
en de maten die de 70 niet willen doen, die krijgen een ferme toertocht van 25 of 40 km, en das geen 10 euro daar voor he !!!!
allemaal vlug naar de http://www.hagelandsechrono.be
ondertussen liggen de paadjes van het hageland terug perfect droog, al zal dat aan de wolkskes te zien niet al te lang meer duren. maar tis zomer he, het droogt hier allemaal vrij rap.
ja voader.
nie vergeten voor in te schrijven op de chrono he, tis braderie in de voorinschrijving he : 10 euro ipv 12 den dag zellef... zie : http://www.hagelandsechrono.be
en de maten die de 70 niet willen doen, die krijgen een ferme toertocht van 25 of 40 km, en das geen 10 euro daar voor he !!!!
allemaal vlug naar de http://www.hagelandsechrono.be
ondertussen liggen de paadjes van het hageland terug perfect droog, al zal dat aan de wolkskes te zien niet al te lang meer duren. maar tis zomer he, het droogt hier allemaal vrij rap.
Last edited by Iegienie on Fri 13 May 2005 10:26, edited 1 time in total.
na twee edities hebben we een ferm gedeelte van het parkoers wat omgehooid. Nu ist dus eerder 72 à 73 km ipv ongeveer 65. ik hoop binnenkort nog eens het parkoers helemaal deftig af te rijden, dan laat ik nog wel eens iet weten.Kilauea2 wrote:Wij hebben deze chrono vroeger al een paar keer meegedaan, maar kan het dat dit toen 'maar' 60 km was ?
er zijn er trouwens die in de eerste editie aan een dikke 100km kwamen. toen was het parkoers nog niet volledig gesplitst van de toertochten (nu wel dus), en de vermoeidheid en een paar nogal ongelukkig hangende bordjes stuurden een aantal bikers nog eens de grote toertocht op. ze hadden een mooi dagje, maar waren een beetje moeoeoeoeoeoeoeeeeee
Re: 12/06/05 Hagelandse chrono
Wij zijn intussen ook al met een tiental personen van diverse pluimage ingeschreven.touchdownbiker wrote:Biker Zjé ook hier zullen we elkander tegenkomen of bestaat de kans toch tot, afhankelijk van welk uur dat ge zoekt te starten. Welle althans in ne grote groep en redelijk vroeg.Biker Zjé wrote:Volledig mee akkoord !!!!zwolm wrote:ik kom ookvoor 10 € 75 km bike plezier met t-shirt en spaghetti
inbegrepen is toch niet veel.je bent ook enkele uren bezig met uw geliefde sport
Ter vergelijk...een voetbalmatch in eerste klasse volgen kost je algauw tussen 20 en 25€.
Je wordt dan behandeld als een misdadiger en moet nog afwachten of je op dat 1.5 uur iets te zien zal krijgen....
Nu krijg je urenlang bikeplezier met voor de liefhebbers nog een cronoduiveltje
De psychologische oorlogsvoering is trouwens al vollen bak begonnen
Re: 12/06/05 Hagelandse chrono
whoaoaoaaa... bij ons in de club is dat dus ook van dattum he (nu niet voor de hagelandse, maar ja). luc en beny en ikke waar aan het rijden in het putteke van de winter in aywaille. luc was in superforme, en ik was aan het samenzweren met den beny :" zeg de luc die zit verdorie goed hoor, we gaan de piesologiese oorlogsvoering moeten opvoeren".Biker Zjé wrote:Wij zijn intussen ook al met een tiental personen van diverse pluimage ingeschreven.
De psychologische oorlogsvoering is trouwens al vollen bak begonnen
"das zjust" zei den beny, en hij gaf er nen lap ongelofelijk op : die gasten pakten nog een klein vijf minuten op mij. ikke tegen den beny : zeg gij kiek, piesologiese oorlogsvoering tegen de pauwels he, niet tegen mij !!!!