Ik zou niets anders willen.
tijd voor nieuwe banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
Guest
Post by Guest »
Ik heb er just ene op mijn achterwiel gelegd, superscott racer wrote:yes i know ,kwil alleen maar zeggen dat ik de ust's hebhydrus wrote:Ze bestaan ook in gewone (vouwbare) versie hoor.scott racer wrote:Ik heb just de nieuw Michelin's XCR a/t gestoken en ben er supper content van.
Veel zijdelingse grip en loopt ni vol![]()
Wel UST en maar 29.90€
Koste mij wel 34 euro voor de vouwband non ust.
- JanMan
- Mountainbiker
ridley_biker wrote:de continental cross country bandjes zijn volgens mij heel goed
het zijn bandjes van geloof ik 1.5 maar met goede grip
mijn pa rijd ermee en soms neem ik zijn bike is en ik vind ze heel goed
![]()
grtz
Dat zijn swerelds beste bandjes, geweldig all-round. Enkel in de zomer als er veel mul zand is leg ik bredere banden. Je moet wel over de nodige stuurmanskunst beschikken...
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Ja zo zie je maar dat er veel verschil is in prijs .maurice wrote:Ik heb er just ene op mijn achterwiel gelegd, superscott racer wrote:yes i know ,kwil alleen maar zeggen dat ik de ust's hebhydrus wrote: Ze bestaan ook in gewone (vouwbare) versie hoor.![]()
![]()
Hier in de buurt (Chamizo) kost dezelfde band Ust en vouwbaar 44.95€.
Ik heb hem 29.90€ betaald bij Van Eyck.
Nog maar eens een bewijs hoeveel poen die verdient
- InSaNe_ClowN
- Mountainbiker
Post by InSaNe_ClowN »
ik ben aant twijfelen tussen
Michelin's XCR ALL terrain 34€ 555gr
Continental - Explorer Foldable 19€ 595gr
Ritchey - Z-Max Pro 525gr 25€
(prijzen overal wa op het internet gehaald )
Michelin's XCR ALL terrain 34€ 555gr
Continental - Explorer Foldable 19€ 595gr
Ritchey - Z-Max Pro 525gr 25€
(prijzen overal wa op het internet gehaald )
-
Van Cot
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word
Van eyck is nu wel spotgoedkoop voor banden, als ik bijv kijk naar 4bikes, daar kost een vouwbare specialized voor leem-grond (ken het type niet) 45€ en dan is het nie tubeless, oftewel kosten specialized banden gewoon veel.scott racer wrote:Ja zo zie je maar dat er veel verschil is in prijs .maurice wrote:Ik heb er just ene op mijn achterwiel gelegd, superscott racer wrote: yes i know ,kwil alleen maar zeggen dat ik de ust's heb![]()
![]()
Nog maar eens een bewijs hoeveel poen die verdient![]()
- Sjoerie
- Mountainbiker
De prijzen voor banden zijn bij 4Bikes wel redelijk scherp ze, ge kunt gen twee verschillende banden vergelijken in prijs héVan Cot wrote:Van eyck is nu wel spotgoedkoop voor banden, als ik bijv kijk naar 4bikes, daar kost een vouwbare specialized voor leem-grond (ken het type niet) 45€ en dan is het nie tubeless, oftewel kosten specialized banden gewoon veel.scott racer wrote:Ja zo zie je maar dat er veel verschil is in prijs .maurice wrote: Ik heb er just ene op mijn achterwiel gelegd, super![]()
![]()
Nog maar eens een bewijs hoeveel poen die verdient![]()