is de bewegwijzering van dit parcours nog okee of moet je de weg al kennen wil je geen km's verdwalen?Smokie wrote:Vandaag ben ik ff gaan rijden op Bloso parcours van Kruibeke
Omgeving Antwerpen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- carl hungus
- Mountainbiker
Post by carl hungus »
Blauwe route is goed te rijden aan de hand van de pijltjes. De rode daarintegen...daar missen heel wat pijlen en moeilijk te rijden zonder dat je je weg kentcarl hungus wrote:is de bewegwijzering van dit parcours nog okee of moet je de weg al kennen wil je geen km's verdwalen?Smokie wrote:Vandaag ben ik ff gaan rijden op Bloso parcours van Kruibeke
- carl hungus
- Mountainbiker
Post by carl hungus »
okidoki.Smokie wrote:Blauwe route is goed te rijden aan de hand van de pijltjes. De rode daarintegen...daar missen heel wat pijlen en moeilijk te rijden zonder dat je je weg kentcarl hungus wrote:is de bewegwijzering van dit parcours nog okee of moet je de weg al kennen wil je geen km's verdwalen?Smokie wrote:Vandaag ben ik ff gaan rijden op Bloso parcours van KruibekeIk ken hem zelf niet maar binnenkort ga ik deze eens rijden met iemand die de weg wel kent. Ik zal datum en uur plaatsen waar we vertrekken vanaf het veer als er iemand wil mee rijden
Hey,
Den deze hier is ook van antwerpen.
Ik woon op de grens van Borgerhout, Deurne, Berchem. Niet ver van het sint-erasmus ziekenhuis voor de mensen die het kennen.
Ben ook een beetje door de mountainbikemicrobe gebeten.
Als er mensen zijn die het zien zitten om er een extra persoon bij te hebben, laat iets weten.
Den deze hier is ook van antwerpen.
Ik woon op de grens van Borgerhout, Deurne, Berchem. Niet ver van het sint-erasmus ziekenhuis voor de mensen die het kennen.
Ben ook een beetje door de mountainbikemicrobe gebeten.
Als er mensen zijn die het zien zitten om er een extra persoon bij te hebben, laat iets weten.