ardennes trophy la reid 16/05

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

muddy M wrote:
Gwieto wrote:Maar wat je ook kan doen is starten voor de 80, en aan de splitsing 55/80 de uiteindelijke keuze maken afhankelijk van hoe je je daar voelt. Als ik me goed herinner komt die splitsing na zowat 45 km.
Hoe zit het dan met chrono? Telt dit dan als opgave, als je ingeschreven bent voor de 80 en onderweg voor de 55 kiest?
Zeker NIET, je moet aan de start NIET aangeven voor welke afstand je gaat, is geen onderscheid ook niet kwa inschrijvingsgeld.
Als je de 2de mat onderweg (of de derde, schiet me niet dood) NIET passeert nemen ze aan dat je de 55 reed, en kom je in die uitslag terecht.

Als ik me goed herinner is er vlak na de splitsing 55/80 een mat op de 80, dus ze weten perfect welke afstand je reed.
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

De start, die is om 10u00, correct. Moest je iets later zijn, mag je dan ook nog vertrekken, mits je reeds ingechreven bent? Weet iemand van buiten of de startplaats ver van het station van Theux is? Moest ik per trein komen zou ik daar in principe om 09u47 aankomen. Zou wel nog willen ergens mn bagage plaatsen.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

je mag vertrekken tot wanneer je wilt, maar je wordt afgerekend op 10u. of de starttijd van je vague. Dat noemt netto en bruto tijd.

Van het station van theux, reken toch een klein halfuur met de fiets, je moet nog een bergske over.
HelLios
Mountainbiker

Post by HelLios »

'k Ben nog aan't twijfelen of ik hem ga rijden. 17euro is toch wel veel geld voor ne student vind ik. Als je ziet dat ze het in Waimes voor 7 euro kunnen..
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Het is een klassieker. Ik denk aan de 55K op het gemakske , het is eens wat anders dan de 80 en meer zit er toch niet in vrees ik, met de blessure die ik heb zal ik al kontent zijn als ik tegen dan terug offroad kan fietsen.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

als het weer nie verbeterd zal ik nie starten , de ardennen licht er echt verzopen bij , en dan die massa aan de start pfffffffffffffff
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

jo wrote:als het weer nie verbeterd zal ik nie starten , de ardennen licht er echt verzopen bij , en dan die massa aan de start pfffffffffffffff
Is 't echt zo erg off road tegenwoordig ? Ik moet bekennen dat het een tijdje geleden is dat ik off road ben geweest, maar met de regen van de voorbije weken kan ik me wel inbeelden dat het geen pretje meer is.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Cannonneke wrote: Is 't echt zo erg off road tegenwoordig ? Ik moet bekennen dat het een tijdje geleden is dat ik off road ben geweest, maar met de regen van de voorbije weken kan ik me wel inbeelden dat het geen pretje meer is.
foto's van lcmt niet gezien? #-o
Ziggy
Mountainbiker

Post by Ziggy »

Zaterdag hebben we in de buurt van Stavelot gereden. Het was nie te doen. Als ge een uur aan een stuk in de stortregen rijdt, is het leuke der van af. En overal stroomt het water in beekskes naar beneden ... :evil:
BSB
Mountainbiker

Post by BSB »

zou 't vettig zijn in LaReid....... [-o<
Post Reply