Omgeving Antwerpen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- ABC RIDER
- Mountainbiker
Op zoek naar partner
Hey jongens/meiden!!!
Ik heb eindelijk een mtb gekocht!
Nu zoek ik iemand om mee te gaan fietsen,ikzelf ben van Hoboken.
Ben er 23.
Tis wel zo dat ik natuurlijk eerst wat conditie opdoe...
Zou graag men slag in de ardennen halen :D !
Bart_2660@hotmail.com is m'n msn laat maar iets horen...
...Groetjes...
Ik heb eindelijk een mtb gekocht!
Nu zoek ik iemand om mee te gaan fietsen,ikzelf ben van Hoboken.
Ben er 23.
Tis wel zo dat ik natuurlijk eerst wat conditie opdoe...
Zou graag men slag in de ardennen halen :D !
Bart_2660@hotmail.com is m'n msn laat maar iets horen...
...Groetjes...
- Subject Alpha
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro-Team, Duke, X9, Speed Dail SL, Truvativ
Post by Subject Alpha »
Hemiksem is ook tegenwoordig. Vraagje: Langs waar kan op de Edegemse bergen geraken? Ik ben er ooit wel een paar keer geweest als snotneusje, maar dan klommen we over een draad aan een speeltuintje, en dat zie ik niet zitten met mijn fiets 
Als ge van de Boomsesteenweg richting Kontich rijdt, net over de brug van de autostrade naar links, is eerst een asfalt wegje da over gaat in een pad.Subject Alpha wrote:Hemiksem is ook tegenwoordig. Vraagje: Langs waar kan op de Edegemse bergen geraken? Ik ben er ooit wel een paar keer geweest als snotneusje, maar dan klommen we over een draad aan een speeltuintje, en dat zie ik niet zitten met mijn fiets
Dan kom je na schatting 300 meter uit op de Edgemse Bergen. Ik ben er gisteren nog geweest en het ligt er daar goed bij, niet te vettig
Vandaag ben ik ff gaan rijden op Bloso parcours van Kruibeke (ik ben van Hoboken) en da ligt er héél vettig bij. Ben daar goed gevallen en kapke in de knie, ik was dan ook net te laat voor den overzetboot
- Subject Alpha
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro-Team, Duke, X9, Speed Dail SL, Truvativ