Kan er iemand mij enkele namen (adressen) van winkels geven waar er een toch een aanzienlijk assortiment van MTBschoenen is? Liefst regio West- of Oost-Vlaanderen.
Thanx!
schoenen....
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
hetzelfde voor Brussel aub.Kan er iemand mij enkele namen (adressen) van winkels geven waar er een toch een aanzienlijk assortiment van MTBschoenen is? Liefst regio West- of Oost-Vlaanderen.
zijn er dan geen verschillen in vb downhill, xc en freestyle of dirtjump -pedalen/schoenen? Ik ben ook aan het rondkijken maar heb geen zin om bij het eerste heuveltje op mijn zak te gaan of uit mijn pedalen te schieten.
- bikinggirl
- Mountainbiker
Post by bikinggirl »
Geen twijfel mogelijk, eens klikpedalen altijd klikpedalen!
Bij Van Eyck in Aalst hebben ze wel vrij ruime keuze in schoenen wat mij betreft.
Zelf heb ek sidi bullets en ben er heel tevreden over.

Bij Van Eyck in Aalst hebben ze wel vrij ruime keuze in schoenen wat mij betreft.
Zelf heb ek sidi bullets en ben er heel tevreden over.
Adidas
Bij Hopmans in Bergen op zoom hebben ze schoenen van Adidas.ATEGEV wrote:Mss OT, maar waar vind ik Adidas MTB schoenen? Ik denk dat ze plush of zo moeten heten. Let wel, het is een andere verdeler dan de gewone adidas kledij, nl. Adidascycling. Maar nu weet ik nog steeds niet waar ik ze kan aanschaffen.
Weet iemand of ze bij Van Eyck Specialized sport MTB schoenen hebben. In een ander topic van mij werden die eens aangeraden als goede schoenen, niet te duur,.... Nu, die staan mij wel aan, maar zou ze wel eens willen passen natuurlijk. Aalst is nog niet te ver van bij mij, dus.... zou 'k daar wel eens willen gaan zien
Kent er trouwens iemand de openingsuren van die winkel? (ook weekend...als werkende mens kan het 's avonds te laat worden om nog te gaan zien
)
Kent er trouwens iemand de openingsuren van die winkel? (ook weekend...als werkende mens kan het 's avonds te laat worden om nog te gaan zien
De laatste keer dat ik bij Van Eyck keek geen specialized. Enkel Shimano en North Wave. Ik ben er ook naar op zoek trouwens.
Openingsuren staan nog op http://home2.pi.be/lb020441/members/vaneyck/aals.htm maar zijn niet meer accuraat. Volgens mij zijn ze tegenwoordig ook woensdag open.
t.
Openingsuren staan nog op http://home2.pi.be/lb020441/members/vaneyck/aals.htm maar zijn niet meer accuraat. Volgens mij zijn ze tegenwoordig ook woensdag open.
t.
Ter info, dit zijn de juiste uren:Timmie wrote:De laatste keer dat ik bij Van Eyck keek geen specialized. Enkel Shimano en North Wave. Ik ben er ook naar op zoek trouwens.
t.
maandag tot vrijdag:
9u30 tot 18u30 doorlopend
zaterdag:
9u tot 17u doorlopend
Enkel zondag gesloten!!
@ Timmie: Specialized sport mountain MTB: bij Sportbikes in Wetteren te koop (gegevens www.sportbikes.be)
. Heb daar een mailke heen gestuurd, en ze hebben die binnen. Richtprijs € 78,50....[/quote]
- hydrus
- Mountainbiker
- Location: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel
Bij heny in Poperinge is er een groot assortiment.BeeVee wrote:Kan er iemand mij enkele namen (adressen) van winkels geven waar er een toch een aanzienlijk assortiment van MTBschoenen is? Liefst regio West- of Oost-Vlaanderen.
Thanx!
Ik ga even een quote geven van sharplikeascalpel over de schoenen:
(hij heeft er schoenen van specialized gekocht)
Zelf heb ik northwave hydrogen schoenen gekocht bij heny voor € 75. (op aanraden van sharplikeascalpel)Ze smijten ermee naar uwe kop