24 uur van Westerlo
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
vueltatour
- Mountainbiker
Post by vueltatour »
van welk filiaal zijt ge ?, ik van kessel lo, heb een ploegske van 4 winkelbediendes, ene jobstudent en ene beenhouwer.
We zitten me 3 wr's en 3 man tot één die dag (begint om 16 u), een rustige voorbereiding zalt ni worden voor die tot 1 moete werken
We zitten me 3 wr's en 3 man tot één die dag (begint om 16 u), een rustige voorbereiding zalt ni worden voor die tot 1 moete werken
- Merlin
- Mountainbiker
Ik werk in Wetteren. Spijtig genoeg zijn er in mijn filiaal niet echt mensen om aan dergelijke mtb-wedstrijden mee te doen. Er zijn er hooguit een stuk of 2 die in't weekend af en toe recreatief op de (race)fiets zitten.vueltatour wrote:van welk filiaal zijt ge ?, ik van kessel lo, heb een ploegske van 4 winkelbediendes, ene jobstudent en ene beenhouwer.
-
vueltatour
- Mountainbiker
Post by vueltatour »
heeft er misschien nog iemand een uitslag van vorig jaar ?????
mailt maar door naar christoph.torfs@pandora.be.
merci
mailt maar door naar christoph.torfs@pandora.be.
merci
- Crash Boom!
- Mountainbiker
Post by Crash Boom! »
Als er iemand interesse heeft om mee te doen en nog geen team heeft mag altijd Bij het team van mij en Van Cot aansluiten want we hebben nog een biker tekort.
- Crash Boom!
- Mountainbiker
Post by Crash Boom! »
bwa, 60KM in de gietende regen modderdabben zoals op sommige TT's is nog zotter vind ik.
- Crash Boom!
- Mountainbiker
-
vueltatour
- Mountainbiker
Post by vueltatour »
tis goe da gelle nog ene zoekt, maar rijden jullie om te winnen, of wat is de ambitie ?
- tunnelvision
- Mountainbiker
Post by tunnelvision »
wij hebben vorig jaar met de xc-bikers voor het eerst meegedaan... Spijtig genoeg hadden we maar 5 ipv de toegelaten 6 rijders in onze ploeg... want dit is echt steenzwaar!!! We hebben bewust gereden voor een top tien plaats en ik moet toegeven dat dit geen lachertje is!! We zaten daar precies op een baankoers. Snelheden van 35 a 40 km/u waren geen uitzondering en dat werd wonderwel volgehouden tot de volgende ochtend. Het parkoers was op dat ene stukje singletrack dan ook geen mtb-parkoers... vandaar die vele cyclocrossers!!!
je moet op voorhand echt een keuze maken: ga je voor de fun? Of ga je voor een goeie plaats. In het eerste geval is het daar waanzinnig gezellig, het bier vloeit overvloedig en de bbq's knetteren van 's ochtends tot 's avonds laat. Ga je voor de tweede keuze, dan bereid je jezelf maar goed voor want dan heb je een afspraak met 24 uren zwaar afzien (maar de voldoening is zoooo grooot!!!!)
je moet op voorhand echt een keuze maken: ga je voor de fun? Of ga je voor een goeie plaats. In het eerste geval is het daar waanzinnig gezellig, het bier vloeit overvloedig en de bbq's knetteren van 's ochtends tot 's avonds laat. Ga je voor de tweede keuze, dan bereid je jezelf maar goed voor want dan heb je een afspraak met 24 uren zwaar afzien (maar de voldoening is zoooo grooot!!!!)