OBOM wrote: wij brengen wel lekker hollands bier mee...![]()
Grtz,
OBOM
01/05/05 mtb.nl dag aalst-waalre
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Den dorpel is er niet meer van gekomen, ben bij m'n schoonouders gebleven en het was jup i.p.v. LeffeGf biker wrote:En ge kunt nog zonder fouten typekawa wrote:
Niet dat ik vies ben van een aprés maar spijtig genoeg heb ik deze niet meegedaan. Er werd thuis op me gewacht (kermis in ons dorp)Gene leffe in den dorpel???
![]()
![]()
![]()
- HorryBorry
- Mountainbiker
Post by HorryBorry »
Ik stel voor dat we voor die Hollanders elk één streekbiertje meebrengen. Dan weten ze ook eens hoe echt bier smaakt.

- rolling thunder
- Mountainbiker
Post by rolling thunder »
Hehehe, neem ik streekbier mee van 1 km over de grensHorryBorry wrote:Ik stel voor dat we voor die Hollanders elk één streekbiertje meebrengen. Dan weten ze ook eens hoe echt bier smaakt.![]()

-
Guest
Post by Guest »
rolling thunder wrote:Hehehe, neem ik streekbier mee van 1 km over de grensHorryBorry wrote:Ik stel voor dat we voor die Hollanders elk één streekbiertje meebrengen. Dan weten ze ook eens hoe echt bier smaakt.![]()
Zeg stukske moderator van de NL site,