ik heb de zondag ook gereden .
ben om klokslag 7u15 vertrokken .
ik vond eigelijk dat de bepijling mee viel nergens verkeert gereden
stonden wel veel pijlen op straat mss daar eene gemist ?
all bij al leuke toer voor mij .
schets
1/5/2005 La Sauvenieroise
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Ik wist al dat er iets ni klopte want ik had maar 66km gedaan.
Blijkbaar was er toch een fout want de niet geklasseerden zijn bijna allemaal groepjes ,zeker de eerste 20 (ik was nr19).
Mss te vroeg geweest en de mannen nog ni goe wakker
- Superkrisser
- Mountainbiker
Post by Superkrisser »
Amaai VDB, gij kunt hard rijden! Morgen revanche in Waimes!! Allez, 'k ben wel blij met m'n derde plaats hoor. Ik ben pas 5 weken aan 't trainen na twee zware maanden.
-
VdB
- Mountainbiker
Dank u. Was zelf beetje verrast om mannen zoals jij en Nicolas Vermeulen voor te blijven. Maar na mijn derde plaats in Waregem wist ik dat de conditie goed zat en dat snelle parcours wel mijn ding waren.Superkrisser wrote:Amaai VDB, gij kunt hard rijden! Morgen revanche in Waimes!! Allez, 'k ben wel blij met m'n derde plaats hoor. Ik ben pas 5 weken aan 't trainen na twee zware maanden.
Geen revanche in Waimes voor mij, had gekozen voor de Fietschallenge in Voeren. Daar echter ten val gekomen, met heup recht op grote steen. Pijn was niet te harden zodat ik moest opgeven. Nu al stuk beter, maar ik twijfel nog voor Theux volgende week maandag.