heb daar ook problemen mee, die knoppen zijn niets waard en na een tijdje blokkeert gans het boeltje (na 3maand). nu reeds de tweede maal. vorige keer gewoon een nieuwe gekregen bij Van Eyck. moet nu nog afwachten wat het nu zal geven.kuisen of herstellen lijkt mij onmogelijk. die knoppen zijn het zwakke punt van de CM436M voor de rest geen klagen.TJ! wrote:Mijn CM436 ALTI M heeft precies wat last van vuil... De knopjes komen een beetje vast te zitten, waardoor het moeilijk (soms onmogelijk) wordt om hem op een gemakkelijke manier te gebruiken.
Iemand een idee hoe je dat ding kunt kuisen?
Fietscomputer: Ciclomaster
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- gamutter
- Mountainbiker
- Location: Epic S-w carb - Sjump S-w carb - Sjumper M4 - Roubaix Pro D-Ace
Ik wou de HAC4 aanschaffen, met een extra snelheidssensor voor op de MTB, maar heb hiervan afgezien. De bedoeling was om het toestel te gebruiken met 2 wielomvangen en deze om te schakelen van A(mtb) naar B (koersfiets), naargelang.
Blijkt dat de Hac 4 geen 2 wielmaten ondersteunt en nogal gestoord kan worden door hoogspanning en andere apparaten. Ook de cadansmeting blijkt allesbehalve stoorvrij te werken.
Ik wil een geïntegreerde hoogtemeter en met weergave van stijgingspercentage, en mogelijkheid om de log van de ritten op pc bezien. Eventueel trainingsschema' s uploaden om doelgericht te kunnen trainen met goedwerkende cadansmeter zou een welgekomen extra zijn.
Daarom zou ik de HAC5 willen kopen zodra die ter beschikking komt (listprijs in Duitsl 350 EUR). Die zou wel met 2 wielomtrekken kunnen werken, digitaal gecodeerd, maar de pc aansluiting en cadansmeter zouden als extra's aan te schaffen zijn. Nu als dit prijslijk blijft ...
Heeft er iemand een link naar meer informatie gevonden en mogelijke leveringstermijnen?
De extra's van cadanssensor en pc aansluiting zouden wel niet meer inbegrepen zijn.
Blijkt dat de Hac 4 geen 2 wielmaten ondersteunt en nogal gestoord kan worden door hoogspanning en andere apparaten. Ook de cadansmeting blijkt allesbehalve stoorvrij te werken.
Ik wil een geïntegreerde hoogtemeter en met weergave van stijgingspercentage, en mogelijkheid om de log van de ritten op pc bezien. Eventueel trainingsschema' s uploaden om doelgericht te kunnen trainen met goedwerkende cadansmeter zou een welgekomen extra zijn.
Daarom zou ik de HAC5 willen kopen zodra die ter beschikking komt (listprijs in Duitsl 350 EUR). Die zou wel met 2 wielomtrekken kunnen werken, digitaal gecodeerd, maar de pc aansluiting en cadansmeter zouden als extra's aan te schaffen zijn. Nu als dit prijslijk blijft ...
Heeft er iemand een link naar meer informatie gevonden en mogelijke leveringstermijnen?
De extra's van cadanssensor en pc aansluiting zouden wel niet meer inbegrepen zijn.
- MaC'Red
- Mountainbiker
iere se manneken, ik denk wel dat deze van het centrum steeds is zenne maar ge kunt zien hé wa het gaat geven.
http://www.fallingrain.com/world/BE/
Gizmo
http://www.fallingrain.com/world/BE/
Gizmo