LCMT 2005 van 5 tot en met 8 mei 2005
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- aj kwak
- Mountainbiker
Had michelin comp s achteraan, semi-slick vooraan.jls wrote:doet goed om zoiets lezen. net terug van la sauveniere, zwaar beginnen twijfelen om LCMT met de mudbike te doenAJ KWAK wrote:rit 2 en rit 3 gisteren weest verkennen .
rit 2 naar Grand-Duché LUX lag er voor 90% zeer goed bereikbaar bij, 2 keer van de fiets moeten gaan door diepe strook modder.
rit 3 naar Hubermont zou er zeer goed bij gelegen hebben(zelf nt gereden).
Naar mijn mening zat dat zeer goed. (ben nu ook nie zo spectaculair veeleisend in bandenkeuze).
-
mtb grietje
Post by mtb grietje »
Present!
Mijn eerste LCMT na amper 7 maanden mtb.............................. spannend! Krijg al een beetje zenuwen als ik eraan denk...
Hopelijk lukt het mij om hem uit te rijden.... en hopelijk blijft het min of meer droog, want hoe meer modder hoe erger het zal worden (en niet alleen voor mij...)
Mijn eerste LCMT na amper 7 maanden mtb.............................. spannend! Krijg al een beetje zenuwen als ik eraan denk...
Hopelijk lukt het mij om hem uit te rijden.... en hopelijk blijft het min of meer droog, want hoe meer modder hoe erger het zal worden (en niet alleen voor mij...)