Live verslag: Spa World-Cup!
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Gehoord op Zondag: Zaterdag een renner nek(wervel?) gebroken en eentje met een open beenbreuk! Dat is niet niks he!
Re: Spa World-Cup
Op www.uci.be gaven ze elke ronde een live verslag!Magura wrote:'k heb me er ook aan geërgerdLincky wrote:Spijtig genoeg kon ik mij niet vrij maken om naar Spa te gaan, maar ik hoopte iets te zien op T.V. . Het was immers een wereldbeker en dat in ons Belgenlandje.
Te vergeefs heb ik alle kanalen op de T.V. afgezapt. Enkel op RTBF 2 heb ik iets gezien. 25 Min. wel geteld. De start, dat was het. En dan een herhaling van de wedstrijd van de dames. In de meeste nieuws uitzendingen hebben ze er zelfs niet overgesproken!!!!!!
Was Luik-Bastenaken-Luik interessanter misschien, of de F1, of de MX1 waar Everts weer gewonnen is?
Allez zeg waar blijft de belangstelling voor de MTB sport toch?![]()
En RTBF 2 zend dan gelukkig nog een beetje uit (alhoewel, van de mannen was bijna niks te zien)
En in madrid doen ze het ook!
-
Magura
- Mountainbiker
- Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Dat zou op dat niveau toch niet mogen vind ikLucF wrote:Zoals reeds geschreven de helling was te nemen al rijdend, maar met meerdere renners naast elkaar lukt dit niet meer (slechte start).
Vanaf plaats 60 à 70 zitten er al veel renners tussen die van dalen (en ideale lijn) niet veel kaas gegeten hebben.
Eerste ronde
In de eerste ronde heb ik sauser een zeer zware fout zien maken in een afdaling!
Tja zenuwen zeker ofzo,
maar somige zijn sterk in de benen de andere aan het stuur.
En in Spa moest je van alles veel kaas geeten hebben.
Tja zenuwen zeker ofzo,
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Re: Eerste ronde
Post by Johnny de Wit »
De Roel heeft dat goed gedaan!!!!!IDTMP wrote:In de eerste ronde heb ik sauser een zeer zware fout zien maken in een afdaling!
Tja zenuwen zeker ofzo,
Was die wel ziek??? Ik geloof er geen jota van, gelijk die reed!
Re: Eerste ronde
Ja hoor hij was ziekjes,Johnny de Wit wrote:De Roel heeft dat goed gedaan!!!!!IDTMP wrote:In de eerste ronde heb ik sauser een zeer zware fout zien maken in een afdaling!
Tja zenuwen zeker ofzo,
En in Spa moest je van alles veel kaas geeten hebben.![]()
![]()
![]()
Was die wel ziek??? Ik geloof er geen jota van, gelijk die reed!![]()
![]()
Hij voelde zich de eerste ronde niet al te best.
Daarna ging het hem beter !
En vandaag wint hij de Bundesliga!
- LuckyIron
- Mountainbiker
http://rapidshare.de/manitou. wrote:ik heb filmpje opgenomen van die steile afdaling maar weet niet hoe ik dat op internet moet zetten
het is rond de 16mb groot
thx
gert