Houffalize
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker
Post by sharplikeascalpel »
Ik heb een leuk parcours uitgestippelt in Houffalize!!!
Het is een synthese van de ( persoonlijke ) hoogtepunten van de vaste routes ( geel groen, blauw en rood 3 en 4 ) gecombineerd met de stukken van het wereldbeker parcours die permanent open zijn en een aantal nieuwe stuken. De route is 36 km lang.
Ik ga regelmatig naar daar. Zijn er geïnteresseerden????
Ik ga het weekend van de 21 mei naar daar. Mail me om eventueel af te spreken. Daarna kunnen we nog op het parcours gaan rijden dat dan al open is!
Het is een synthese van de ( persoonlijke ) hoogtepunten van de vaste routes ( geel groen, blauw en rood 3 en 4 ) gecombineerd met de stukken van het wereldbeker parcours die permanent open zijn en een aantal nieuwe stuken. De route is 36 km lang.
Ik ga regelmatig naar daar. Zijn er geïnteresseerden????
Ik ga het weekend van de 21 mei naar daar. Mail me om eventueel af te spreken. Daarna kunnen we nog op het parcours gaan rijden dat dan al open is!
-
skyrider
- Mountainbiker
Indien je ze nog nooit gereden hebt gewoon uitrijden ik heb pas twee tochten gedaan bij onze lieve hemelvaart.
Ik geloof rood 3 en geel.
Pijlekes zijn zeer duidelijk behalve soms in een afdaling en als er zon op een geel plaatje schijnt. Maar gewoon uitrijden vind ik de beste oplossing.
Gewoon de mooiste parcours die ik ooit heb gereden.
Ik had wel geluk lag juist genoeg modder voor fun te hebben zonder dat het extreem moeilijk begon te worden
Pijlekes zijn zeer duidelijk behalve soms in een afdaling en als er zon op een geel plaatje schijnt. Maar gewoon uitrijden vind ik de beste oplossing.
Ik had wel geluk lag juist genoeg modder voor fun te hebben zonder dat het extreem moeilijk begon te worden
Amaai wij zijn ook weest rijden naar daar me Onze heer hemelvaart en op de blauwe route hebben we op sommige plaatsen 10cm diep in den blubber gestaan. Op ander plaatse stonden der plassen van 10m lang over de breedte van het pad. Het leuke hieraan was da der singeltracks onstaan waren naast de paden. Maar het was welke dikke fun modder of ni.skyrider wrote:Indien je ze nog nooit gereden hebt gewoon uitrijden ik heb pas twee tochten gedaan bij onze lieve hemelvaart.