Houffalize

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

De file met het kaartje op de mtbroutes.be site is nogal klein, zodat het detail v/d tekening niet zo duidelijk is. Kant iemand mij een duidelijk plannetje doorsturen of weet iem hpe ik er aan kan geraken?
P€T€R
Mountainbiker

Post by P€T€R »

Staat er aan het vertrek van de routes ook een infobord zoals bij de bloso-tochten in Vlaanderen staat?
Barny
Mountainbiker

Post by Barny »

modderkieken wrote:Staat er aan het vertrek van de routes ook een infobord zoals bij de bloso-tochten in Vlaanderen staat?
Yep,
Op het plein recht tegenover het toeristisch bureau staat een infobord met een grote stafkaart met alle routes erop.
Deze kaart is daar ook te koop denk ik.
P€T€R
Mountainbiker

Post by P€T€R »

Ok merci Barny
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Ik heb me deze kaart zaterdag aangeschaft. Als er iem hier in de buurt woont met een scanner ben ik bereid die op het forum te zetten, tenminste als dit geen copyrightproblemen voor de webmasters teweeg brengt.
sharplikeascalpel
Mountainbiker

Post by sharplikeascalpel »

Ik heb een leuk parcours uitgestippelt in Houffalize!!!
Het is een synthese van de ( persoonlijke ) hoogtepunten van de vaste routes ( geel groen, blauw en rood 3 en 4 ) gecombineerd met de stukken van het wereldbeker parcours die permanent open zijn en een aantal nieuwe stuken. De route is 36 km lang.

Ik ga regelmatig naar daar. Zijn er geïnteresseerden????
Ik ga het weekend van de 21 mei naar daar. Mail me om eventueel af te spreken. Daarna kunnen we nog op het parcours gaan rijden dat dan al open is!
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

Ik ga dit weekend naar Houffa
Was van plan daar zeker de rode route 3 te rijden.

Het middenstuk zou nogal saai zijn naar 't schijnt, een alternatief is dus welkom. Kun je wat meer details geven, eventueel een kaartje?
skyrider
Mountainbiker

Post by skyrider »

Indien je ze nog nooit gereden hebt gewoon uitrijden ik heb pas twee tochten gedaan bij onze lieve hemelvaart.
Ik geloof rood 3 en geel.
Pijlekes zijn zeer duidelijk behalve soms in een afdaling en als er zon op een geel plaatje schijnt. Maar gewoon uitrijden vind ik de beste oplossing.
Gewoon de mooiste parcours die ik ooit heb gereden.
Ik had wel geluk lag juist genoeg modder voor fun te hebben zonder dat het extreem moeilijk begon te worden
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

van de zon zal ik dit weekend nie veel last hebben :( :cry:
van de modder daarentegen :-?
P€T€R
Mountainbiker

Post by P€T€R »

skyrider wrote:Indien je ze nog nooit gereden hebt gewoon uitrijden ik heb pas twee tochten gedaan bij onze lieve hemelvaart.
Ik geloof rood 3 en geel.
Pijlekes zijn zeer duidelijk behalve soms in een afdaling en als er zon op een geel plaatje schijnt. Maar gewoon uitrijden vind ik de beste oplossing.
Gewoon de mooiste parcours die ik ooit heb gereden.
Ik had wel geluk lag juist genoeg modder voor fun te hebben zonder dat het extreem moeilijk begon te worden
Amaai wij zijn ook weest rijden naar daar me Onze heer hemelvaart en op de blauwe route hebben we op sommige plaatsen 10cm diep in den blubber gestaan. Op ander plaatse stonden der plassen van 10m lang over de breedte van het pad. Het leuke hieraan was da der singeltracks onstaan waren naast de paden. Maar het was welke dikke fun modder of ni.
Post Reply