Omgeving Mechelen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

baasje123 wrote:Hoi stampers,

'k Hoor hier geregeld de naam Chamizo vallen en blijkbaar heeft die 41-jarige wouter (wowtre)daar iets mee te maken???
Hij heeft waarschijnlijk 1 van onze oude teamfietsen op de kop kunnen tikken of misschien zelf eentje samengesteld zoals mogelijk is bij Chamizo.
De nieuwe site van Chamizo biedt trouwens dezelfde forumstructuur zoals deze maar is weinig bevolkt!!!
Indien jullie eens afspreken wil ik zeker eens meegaan teneinde andere bikers en aldus andere meningen en verhalen te leren kennen.
Ikzelf ben 31j jong en ben een stukje van het Chamizo-Sportful MTB team maar dan passief, nl mecanieker.
Ik bike echter graag maar op een iets lager niveau.
Af en toe een open wedstrijdje meepikken is wel leuk maar daar kom ik mezelf altijd wel eens tegen!
Een gouden tip : in deze streken kan je best de leuke onverharde stukjes aan elkaar rijgen en de tussenstukken (lees asfalt) gebruiken om terug op adem te komen. Wat ik dikwijls doe is Hofstade combineren met militair domein Katelijne en eventueel een stukje van Haacht. Zodoende maak je wat kilometers zonder hierbij vaak in het rood te moeten gaan.
Laatst merkte ik trouwens Wodan pijltjes op? Vermits dit ook mtb-ers zijn graag een antwoord over hoe en wat? Don Alfonso of Fons V.H.?

Da stuk in Katelijne is da daar aan de Valkstraat dat ge wilt zeggen??
Is daar veel te beleven? :roll:
baasje123
Mountainbiker

Post by baasje123 »

Hey Scott Racer,
In Katelijne is er inderdaad een torke in het militair domein aan de Valkstraat maar langs de andere kant van de spoorweg is eveneens een beetje onverhard met hier en daar toch wel een nijdig hellinkje! Je moet ze alleen weten te vinden.
Als je in het militair domein aan de Valkstraat helemaal tot vanachter rijdt kan je linksop door de tunnel en na de tunnel direkt terug naar links naar beneden, dan aan einde recjts en eerste tunneltje links terug onder, bochtje door en eerste straat terug links en daar kan je aan het einde door de gracht terug aan een stuk onverhard beginnen om dan over de Zavelberg terug in het militair domein terecht te komen. Zo een paar toerkes en ge zult weten hoe laat het is!!
Veel succes.
baasje123
Mountainbiker

Post by baasje123 »

Hey Scott Racer,
In Katelijne is er inderdaad een toerke in het militair domein aan de Valkstraat maar langs de andere kant van de spoorweg is eveneens een beetje onverhard met hier en daar toch wel een nijdig hellinkje! Je moet ze alleen weten te vinden.
Als je in het militair domein aan de Valkstraat helemaal tot vanachter rijdt kan je linksop door de tunnel en na de tunnel direkt terug naar links naar beneden, dan aan einde rechts en eerste tunneltje links terug onder, bochtje door en eerste straat terug links en daar kan je aan het einde door de gracht terug aan een stuk onverhard beginnen om dan over de Zavelberg terug in het militair domein terecht te komen. Zo een paar toerkes en ge zult weten hoe laat het is!!
Veel succes.
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

baasje123 wrote:Hey Scott Racer,
In Katelijne is er inderdaad een torke in het militair domein aan de Valkstraat maar langs de andere kant van de spoorweg is eveneens een beetje onverhard met hier en daar toch wel een nijdig hellinkje! Je moet ze alleen weten te vinden.
Als je in het militair domein aan de Valkstraat helemaal tot vanachter rijdt kan je linksop door de tunnel en na de tunnel direkt terug naar links naar beneden, dan aan einde recjts en eerste tunneltje links terug onder, bochtje door en eerste straat terug links en daar kan je aan het einde door de gracht terug aan een stuk onverhard beginnen om dan over de Zavelberg terug in het militair domein terecht te komen. Zo een paar toerkes en ge zult weten hoe laat het is!!
Veel succes.
:wink: Thx
razer
Mountainbiker

bikers omgeving Mechelen

Post by razer »

Ik woon in Rumst (omgeving Mechelen) maar wil wel meerijden met bikers uit de buurt. Ik kan wel praktisch nooit in het weekend. Door de week is geen probleem.
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

scott racer wrote:
baasje123 wrote:Hey Scott Racer,
Veel succes.
:wink: Thx
Ik ben daar gisteren een paar toerkes gaan doen.
Kort draaikes en en wa geslinger maar daar vanachter was alles dichtgegroeid .
Volgende keer nekeer beter rondkijken .
Wel goed om op tempo te komen daar.
:wink:
het meterke
Mountainbiker

gezocht een medeleek

Post by het meterke »

Hey ,

Ik ben volledig nieuw. Intresse opgedaan voor deze sport tijdens mijn werk.
Ben namelijk het parkoer of toch een deel ervan aan het opmeten in gelrode.

Dit is dus ook het enige parkoer dat ik ken.

Iemand intresse om mij de dingen bij te leren of mee te gaan ervaren wat mbt eigenlijk is, graag.

Ben 22 jaar oud en nog vrij eforisch over mijn nieuwe hobby.

Ieeee
Chimaera
Mountainbiker

bike gezelschap ??

Post by Chimaera »

Beginnend biker (revalidatie knie) en op zoek naar gezelschap om de eenzame kilometers mee af te leggen, tegen een beginners tempo. geen paniek das geen 15km/u hé. Ik woon in muizen. laat maar iets weten. Normaal ging ik vandaag naar langdorp maar er is iets tussen gekomen. Volgende week normaal Pulderbos. We kunnen mss langs deze weg met een aantal streek genoten afspreken. weet er iemand een goede mtb club in het mechelse ?
Chimaera
Mountainbiker

woeps foutje

Post by Chimaera »

oeps tis vandaag de vijfde, ole ole dan kan ik wel nor langdorp. gaan der nog uit de buurt van mechelen, mss kunnen we met een aantal samen rijden voor de gezelligheid.
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

blijkbaar zijn alle bikers uit het mechelse verhuist, of zijn ze ulder tong kwijt, alee of de toetskes van't keyboard zen weg heheheehe
Post Reply