Hoe zit het dan met chrono? Telt dit dan als opgave, als je ingeschreven bent voor de 80 en onderweg voor de 55 kiest?Gwieto wrote:Maar wat je ook kan doen is starten voor de 80, en aan de splitsing 55/80 de uiteindelijke keuze maken afhankelijk van hoe je je daar voelt. Als ik me goed herinner komt die splitsing na zowat 45 km.
ardennes trophy la reid 16/05
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Magura
- Mountainbiker
- Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Bij deze chrono weet ik het niet, maar in Malmédy (raid des Hautes Fagnes) telt dit niet als een opgave. Onze pa heeft vorig jaar zich ingeschreven voor de 85km, maar heeft om technische redenen slechts de 55km kunnen doen. En jawel, daar was hij 2e in zijn klassement (de oudste manne, 50+ dus)muddy M wrote:Hoe zit het dan met chrono? Telt dit dan als opgave, als je ingeschreven bent voor de 80 en onderweg voor de 55 kiest?
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Magura wrote:Bij deze chrono weet ik het niet, maar in Malmédy (raid des Hautes Fagnes) telt dit niet als een opgave. Onze pa heeft vorig jaar zich ingeschreven voor de 85km, maar heeft om technische redenen slechts de 55km kunnen doen. En jawel, daar was hij 2e in zijn klassement (de oudste manne, 50+ dus)muddy M wrote:Hoe zit het dan met chrono? Telt dit dan als opgave, als je ingeschreven bent voor de 80 en onderweg voor de 55 kiest?
Hangt da ni af van hoeveel en welke controles da ge gedaan hebt.?
inderdaad andere kak. Maar geen nood, eens goed met je kop tegen de muur vlammen en een paar keer dood gaan en ge zijt vertrokken voor de rest van het seizoen.
Ik weet het nog goed, mijn eerste marathon was de GRG 160km. Ik wilde niet onderdoen voor de rest, kent ge da ? ...en ik ben er niet aan dood gegaan...integendeel
Ik weet het nog goed, mijn eerste marathon was de GRG 160km. Ik wilde niet onderdoen voor de rest, kent ge da ? ...en ik ben er niet aan dood gegaan...integendeel
- baasje123
- Mountainbiker
Re: ardennes trophy la reid 16/05
Qua hoogtemeters kan La Reid wel tellen en 't stopt pas op de streep!Doseren is een must want 't venijn zit hem in de staart.meers wrote:dit zal mijn eerste echt marathon worden, althans met veel hoogtemeters.
is dit te doen en wat vinden jullie van het parcours?
Nog een stuk zwaarder dan Waimes 70km maar een schitterend parcours!
Laat U niet vangen in de start en rij je eigen race!!! Veel succes.