ardennes trophy la reid 16/05

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
muddy_
Mountainbiker

Post by muddy_ »

Gwieto wrote:Maar wat je ook kan doen is starten voor de 80, en aan de splitsing 55/80 de uiteindelijke keuze maken afhankelijk van hoe je je daar voelt. Als ik me goed herinner komt die splitsing na zowat 45 km.
Hoe zit het dan met chrono? Telt dit dan als opgave, als je ingeschreven bent voor de 80 en onderweg voor de 55 kiest?
Tambar
Mountainbiker

Post by Tambar »

Misschien ga ik dit jaar ook eens deelnemen.
Heb wel volgende vraag, valt er voor meereizende familieleden (vriendin) iets te beleven of is het zoals de meeste cyclo' s, marathons,... starten en wachten tot terugkomst?

Greetz

Bart
TJ!
Mountainbiker

Post by TJ! »

muddy M wrote: Hoe zit het dan met chrono? Telt dit dan als opgave, als je ingeschreven bent voor de 80 en onderweg voor de 55 kiest?
Nope, dan kom je niet in de uitslag voor...
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

muddy M wrote:Hoe zit het dan met chrono? Telt dit dan als opgave, als je ingeschreven bent voor de 80 en onderweg voor de 55 kiest?
Bij deze chrono weet ik het niet, maar in Malmédy (raid des Hautes Fagnes) telt dit niet als een opgave. Onze pa heeft vorig jaar zich ingeschreven voor de 85km, maar heeft om technische redenen slechts de 55km kunnen doen. En jawel, daar was hij 2e in zijn klassement (de oudste manne, 50+ dus) =D>
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

Magura wrote:
muddy M wrote:Hoe zit het dan met chrono? Telt dit dan als opgave, als je ingeschreven bent voor de 80 en onderweg voor de 55 kiest?
Bij deze chrono weet ik het niet, maar in Malmédy (raid des Hautes Fagnes) telt dit niet als een opgave. Onze pa heeft vorig jaar zich ingeschreven voor de 85km, maar heeft om technische redenen slechts de 55km kunnen doen. En jawel, daar was hij 2e in zijn klassement (de oudste manne, 50+ dus) =D>

Hangt da ni af van hoeveel en welke controles da ge gedaan hebt.?
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

Twee jaar geleden kwam je dan gewoon in de uitslag van de 55km te staan (eigen ervaring)
-joost-
Mountainbiker

Post by -joost- »

hey, graag had ik meegedaan in de ardennen trophy, alleen weet ik niet goed aan wat ik me kan verwachten. Vorige week deed ik mee in waregem op de 100km, in minder dan 5u, en ik vroeg me af hoeveel lastiger deze wedstrijd is in vgl met die 'marathon' uit waregem?
mtb-greets

joost
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Dit is toch wel andere kak hoor,
maar voor alles nen eerste keer zou ik zo zeggen.
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

inderdaad andere kak. Maar geen nood, eens goed met je kop tegen de muur vlammen en een paar keer dood gaan en ge zijt vertrokken voor de rest van het seizoen. :lol:
Ik weet het nog goed, mijn eerste marathon was de GRG 160km. Ik wilde niet onderdoen voor de rest, kent ge da ? ...en ik ben er niet aan dood gegaan...integendeel :-D
baasje123
Mountainbiker

Re: ardennes trophy la reid 16/05

Post by baasje123 »

meers wrote:dit zal mijn eerste echt marathon worden, althans met veel hoogtemeters.
is dit te doen en wat vinden jullie van het parcours?
Qua hoogtemeters kan La Reid wel tellen en 't stopt pas op de streep!Doseren is een must want 't venijn zit hem in de staart.
Nog een stuk zwaarder dan Waimes 70km maar een schitterend parcours!
Laat U niet vangen in de start en rij je eigen race!!! Veel succes. :-D
Post Reply