Live verslag: Spa World-Cup!

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Zijn de uitslagen van de open en de masters ergens te vinden ?
Guest

Post by Guest »

Biestie1 wrote:Zijn de uitslagen van de open en de masters ergens te vinden ?
Stuur Ka.Dee anders ff een PB, die heeft alle uitslagen.
Lincky
Mountainbiker

Spa World-Cup

Post by Lincky »

Spijtig genoeg kon ik mij niet vrij maken om naar Spa te gaan, maar ik hoopte iets te zien op T.V. . Het was immers een wereldbeker en dat in ons Belgenlandje.
Te vergeefs heb ik alle kanalen op de T.V. afgezapt. Enkel op RTBF 2 heb ik iets gezien. 25 Min. wel geteld. De start, dat was het. En dan een herhaling van de wedstrijd van de dames. In de meeste nieuws uitzendingen hebben ze er zelfs niet overgesproken!!!!!!
Was Luik-Bastenaken-Luik interessanter misschien, of de F1, of de MX1 waar Everts weer gewonnen is?
Allez zeg waar blijft de belangstelling voor de MTB sport toch?
Steven®
Mountainbiker

Post by Steven® »

maurice wrote:
Biestie1 wrote:Zijn de uitslagen van de open en de masters ergens te vinden ?
Stuur Ka.Dee anders ff een PB, die heeft alle uitslagen.
Is het mogelijk die allemaal effe online te zetten? Als Ka.Dee naar iedereen apart een PB moet terug sturen!? Alvast bedankt.
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

maurice wrote:UPDATE Een eerste impressie van vandaag. Vanavond zal er al een verslag op de homepage verschijnen, de foto's volgen z.s.m. Roel heeft een uitstekende wedstrijd gereden, het is jammer van zijn lekke band in de voorlaatste ronde. Maar nog zoiets presteren na een hele week aan de antibiotica te hebben gezeten, chapau. Absalon wint verdiend op 1.57.53 uur en een avs van 17.31 over 34 km, 2e dus Roel Paulissen op 1.59.10 uur en op de 3e plaats eindigd Peraud met 1.59.24 uur op de teller. Bij de dames ging de zege naar Prémont met een avs van 15.17 over 21.60 km. 2e wordt Gun-Rita Dahle en op de 3e plaats eindigd Irena Kalantieva. Catherine Delfosse eindigd als eerste Belgische op de 51e plaats, ondermeer ook door een lekke band in het begin van de race. Dat is het voor nu, de rest kunnen jullie hier lezen.

De eerste foto's vind je onder deze link. Met dank aan onze fotograaf...Manitou.
http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1697342

Ik heb ondertussen de resultaten ingescant. Stuur ff een E-mail als je ze wilt hebben.
Mijn foto's kan je hier vinden: http://gallery70867.fotopic.net/c514099.html :wink:
Guest

Post by Guest »

Voor de mannen die echt niet kunnen wachten heb ik Hier alvast de uitslagen van de Elite mannen en vrouwen online gezet.
Tomski
Mountainbiker

Post by Tomski »

Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Re: Spa World-Cup

Post by Magura »

Lincky wrote:Spijtig genoeg kon ik mij niet vrij maken om naar Spa te gaan, maar ik hoopte iets te zien op T.V. . Het was immers een wereldbeker en dat in ons Belgenlandje.
Te vergeefs heb ik alle kanalen op de T.V. afgezapt. Enkel op RTBF 2 heb ik iets gezien. 25 Min. wel geteld. De start, dat was het. En dan een herhaling van de wedstrijd van de dames. In de meeste nieuws uitzendingen hebben ze er zelfs niet overgesproken!!!!!!
Was Luik-Bastenaken-Luik interessanter misschien, of de F1, of de MX1 waar Everts weer gewonnen is?
Allez zeg waar blijft de belangstelling voor de MTB sport toch?
'k heb me er ook aan geërgerd :evil:
En RTBF 2 zend dan gelukkig nog een beetje uit (alhoewel, van de mannen was bijna niks te zien) [-X
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

mijn foto's vind je hier.

--> movie 1

--> movie 2

8)
slow motion
Mountainbiker

Post by slow motion »

C.O.F. wrote:Alle uitslagen op:

http://www.kbwb-rlvb.be/newsite/home.aspx