Zewieties Bike-event 2005 / Waregem

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

morgen gaan we ervoor (in de regen?)
Misty
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012

Post by Misty »

Nee ratte het blijf droog tot de middag kijk hier maar eens naar!!!!

http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citybi ... 18&LANG=nl

En nu maar hopen op goede benen!!!!
malfieboy
Mountainbiker

Post by malfieboy »

Na donderdag het stukje rond de kluis gedaan te hebben, vandaag meer rond wortegem ne keer rondgereden, en alles ligt er goed bij.
Wel zoals reeds gezegd werd soms harde spoorvorming waardoor je er zeker het kopke moet bijhouden!!

Tot morgen dus om 7u30. Moest je ne commencal vip nuts zien met ne lange zwiebel erop, zeg ne keer ne goeiendag als je me oversteekt é :-D :-D :-D

Greetz, Malfieboy
herder ardi
Mountainbiker

Post by herder ardi »

zal er gewoon plat water voorzien zijn aan de bevoorradingen, of misschien een mogelijkheid om onze drinkbus te vullen met gewoon water [-o< ? 'k heb het niet zo voor energiedrankjes...

ardixiv
muddy_
Mountainbiker

Post by muddy_ »

We zullen toch mogen ploeteren! :lol: Er is hier al ne serieuzen drets uitgevallen. Om niet onderkoeld te geraken toch best regenjaske meedoen.
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

muddy M wrote:Om niet onderkoeld te geraken toch best regenjaske meedoen.
En daar heb ik dan al ervaring mee #-o #-o
Tot morgen rond 7.30(vertrekken vanuit de Kluis met de velo om 7u, zal dus rond 7.40u draaien denk ik)
Oh ja,als ge der eentje tegenkomt met ne Morjean velo en nen oranje wortelpot op zijne kop duwt hem dan aub. nie in den dijk =D> =D> (maar trakteert hem eentje in den apres :drunk: :-D :lol: :drunk: :lol:)
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

allé voorruit, k'ben den eersten voor den aprèsforum,
de 50 gereden, voor mij dik in orde, bevooradingen meer dan voldoende,
schone boszones gedaan, t'ging dan eens goe weer moeten geweest zijn,
wa ging dan geweest zijn, tot volgend jaar =D> =D> =D>
pomer
Mountainbiker

Post by pomer »

=D> #-o Fantastische organisatie [-o< en prachtig parkoers :wink: en de ganse organisatie :roll: was gewoon ni te doen :oops: alles was perfect in orde =D> Enkele bekenden tegen gekomen #-o PIJN IS MAAR VOOR EVEN ;OPGEVEN IS VOOR ALTIJD !!! :P tot volgend jaar =D> =D>
fiete R-vrouw2
Mountainbiker

Post by fiete R-vrouw2 »

deze morgen naar waregem geweest en ik moet zeggen heel mooie tt
ook uitermate goeie producten aan de bevoorrading en op het einde een red-bul om te recupereren en een mega bmx - show te zien !
veel volk veel bekende forumleden tegen gekomen
iets minder inschrijvingen dan vorig jaar (schijnt dat er vorige editie wa te veel road tussen zat!)
nu was er daar geen klagen om en de zon was er ook bij ik zou zeggen tot volgend jaar ZEWETIES
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Waren ook van de partij voor de volle 103 km . Gestart om 8.00 uur en niets dan lof over deze organisatie. Perfect afgepijld en afwisselend parcours, 4 bevoorradingsbuffetten, niet te veel identieke stroken van andere tt's ,schitterend weer, waardoor iedereen goed "gemutst" was. Symphatieke vrouwkes :wink: trouwens aan de bev. Dit alles voor slechts 5 € inschrijving. =D>
Eén minpuntje: 3 € voor een leffe ??? :(
Maar kom daar gaan we niet over zagen. Volgend jaar terug van de partij, bij leven en welzijn.
Post Reply