Zewieties Bike-event 2005 / Waregem

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
kristof bruyneel
Mountainbiker

Post by kristof bruyneel »

na het bike event zal ik de historie van de naam eens uitschrijven en op de site zetten, ben er trouwens al aan begonnen ! Leuk verhaal
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

@kristof bruyneel,
maandag vanaf mijn deur (Avelgem) de bepijling gevolgd en naar de aanloop naar de kluis toe ontbraken (ofwel hebben jullie ze nog niet geplaatst– uit overweging wel of niet-) er pijltjes:

Als je na de passage achter het vliegveld van Amougies waar je wat verder de weg van Orroir - Ronse oversteekt naar een licht hellende aardeweg (kriere) oprijdt die naar links buigt om na 100 meter naar rechts op single track te komen ontbrak dit pijltje.
Verder op deze single track +/- 400m stond er wel eentje.
Dan ontbrak er eentje boven op de kluisberg aan de slagboom (waar verleden jaar de tijdscontrole was, en waar je een steile leuke afdaling had)
Verder op deze (gele route kluisberg) ontbraken er nog enkele op kruispuntjes. (2 tal waar misrijden mogelijk is)
Verder tot op de kwaremont was alles OK.
Tot zondag voor de 100km chrono,

greetz
8)
kristof bruyneel
Mountainbiker

bedankt voor de info maar wisten dat ze tekort waren !
wat denk je van het parcours?
casper
Mountainbiker

Post by casper »

@ Kristof : hopelijk dit jaar geen problemen met de drankvoorziening in de cafetaria?? Vorig jaar was het op een bepaald moment café zonder bier [-X :evil: , hebben dan maar een fleske wijn gekraakt :lol: :drunk:

groeten,
Casper :lol:
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

Tussen de regels en soms erop, lees ik kritiek op de vorige organisatie
die door het slechte weer wat pech had

ik hou er in ieder geval heel leuke herinneringen aan over van vorig jaar en waardeer zeker de enorme inspanning dat de zewieties gepresteerd hebben voor deze massahappening

mtb-ers the place to be
zewieties doe zo voort =D>
kristof bruyneel
Mountainbiker

bedankt !

bier zal er wel genoeg zijn of als jullie weer zoveel drinken, ja... ?
casper
Mountainbiker

Post by casper »

kristof bruyneel wrote:bedankt !

bier zal er wel genoeg zijn of als jullie weer zoveel drinken, ja... ?
Ajaaaaaaaaa natuurlijk, we komen maar af voor nen stevigen après :drunk: :drunk:

groeten,
Casper :lol:
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

Yup,
Gisteren nog het parcours (start van aan mijn deur =amper 80m Schelde meers Avelgem) en terug de kluis & kwaremont gereden.
Tja, in vergelijking met maandag is het nu een "speedparcours" geworden in plaats van "ploeterparcours" :oops: . door de snelle droging van de ondergrond is het oppassen geblazen op de snelle afdalingen (spoorvorming net zoals bij plotse vorst )
Diegenen die gaan starten met 29" wielen zullen het verschil maken. =; :-k
afwachte dus wat de weergoden ons zullen brengen #-o

@ kristof, het parcours is OK er was wel veel meer uit te halen op & rond de Kluis/Kwaremont maar dat weet je wel want jullie hebben er bewust voor gekozen dacht ik hé. :wink:
en tja, op de kluis en kwaremont ken ik zogoed als ieder boomstronkje/steentje/put/helling/afdaling, enz

kwee nog nie wat ik zondag nu ga doen: de 100km crono biken of gaan kijken naar het biken in Spa WB :wink: :-k

PS. klein tipje: ik hoop dat er vrij veel controleurs zullen staan rond de kluis/kwaremont want voor streekrijders die willen "foefelen" [-X kan je veel stukken afsijden [-X
kristof bruyneel
Mountainbiker

merci,

laat de foefelaars maar komen we gaan ons controleurs goed wegsteken !
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

Goed zo =D>
Post Reply