spinning...??
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
- Superkrisser
- Mountainbiker
- MacMan
- Mountainbiker
- Location: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2
Meerdere drinkbussen meepakken en ook drinken voor de les.
Naast standaard koerskledij ( koers Broek,handschoen, spd klik schoenen)
doe in ook een petje of een zweetband aan. Een handoekje werd reeds geadviseerd.Ik warm vante voren een 1/2 uur op om er dan tijdens de les onmiddellijk te kunnen "invliegen".
Naast standaard koerskledij ( koers Broek,handschoen, spd klik schoenen)
doe in ook een petje of een zweetband aan. Een handoekje werd reeds geadviseerd.Ik warm vante voren een 1/2 uur op om er dan tijdens de les onmiddellijk te kunnen "invliegen".
Last edited by MacMan on Wed 19 Oct 2005 13:28, edited 1 time in total.
- crazy ivan
- Mountainbiker
Post by crazy ivan »
Dat was dus de reden waarom die gasten altijd van achter gingen zittenlevka wrote: Heb het geluk in een leuke groep te zitten met enkele "babes". Dat werkt opvallend prestatie verhogend....
-
Guest
Re: sleukreclame
Post by Guest »
Performer wrote:vanaf nu ook spinning bij Willem's Fitness in Nieuwerkerken, tussen st-truiden en Herk-de-Stad.
Voor meer info stuur een pm naar me!
je kan er wel is een proefles gaan doenRoja wrote:Heb ik enkele weken geleden ook eens achter geïnformeerd, maar dat kon toen enkel in combinatie met een fitness abonnementFuzzion wrote:Iemand ervaring met spinning in het Sportplaza in Leuven?
Grtz
een lo leerkracht van bij ons opt school geeft daar les
grtz
edit: oeps het is in sportopolis en ni in de sportplaza
Last edited by Chase on Wed 19 Oct 2005 18:39, edited 1 time in total.