Zewieties Bike-event 2005 / Waregem

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

ik hoop gewoon dat er niet teveel baggerstukken inzitten want na de regen van afgelopen dagen kan dit wel eens een serieuze opdoffer zijn

Kristof, mogen we ons aan slijk/modder verwachten in deze weersomstandigheden op het parcours??
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

Vanzelfsprekend !!! 't Zal daar een modderige bedoeling worden (maar waar niet met de regen van de afgelopen dagen).
kristof bruyneel
Mountainbiker

Post by kristof bruyneel »

heb zondag de 75 gereden , was allemaal zeer goed bereidbaar .
Als alles droog blijf zijn er 2 of 3 passages waar je eventueel nog wat modder zou kunnen tegen komen maar niet van het kaliber om u dood te ploeteren, als ze er al zullen zijn zullen ze kort zijn !!!
Maar als het nog 5 dagen droogt zal het perfect liggen
kristof bruyneel
Mountainbiker

koppenberg zit er niet in dit jaar
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

kristof bruyneel wrote:Maar als het nog 5 dagen droogt zal het perfect liggen
ook als je rekening houdt dat er na 1000 bikers nog iets overblijft voor de late starters??
kristof bruyneel
Mountainbiker

denk van wel als het zo blijft
bean
Mountainbiker

Post by bean »

Kan je ook de 100km rijden zonder je van een tijdslimiet te moeten aantrekken ; maw rijden zoals een normale TT . :-k
xlr8
Mountainbiker

Post by xlr8 »

jaybird wrote:Saaiste marathon van België? Ik denk het wel!
man man uw reacties dragen tot niets bij. Zelf als eens iets georganiseerd? Ik denk het niet!
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

bean wrote:Kan je ook de 100km rijden zonder je van een tijdslimiet te moeten aantrekken ; maw rijden zoals een normale TT . :-k
Eigenlijk kan je dat altijd, t'is niet omdat je een chrono rijdt dat er tijdslimieten zijn. Ik heb dat ook al eens gedaan in de Ardennen, t'is chrono maar rij zoals ik dat wil. Het is wel anders bij buitenlandse toestanden waar er bvb tijdslimieten zijn bij bepaalde punten (da's dan voor veiligheidsredenen) maar da's hier niet van toepassing.
Nadeel is dan wel dat je iets meer betaald voor die tijdsopname (wat dat is het bij chrono).
kristof bruyneel
Mountainbiker

juist !
Post Reply