Zewieties Bike-event 2005 / Waregem
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
kristof bruyneel
- Mountainbiker
Post by kristof bruyneel »
50 km veel bos passages en leuke vinnege klimstroken (kuitenbijters) met midden de tocht een vlakkere strook om effen uit te blazen
als ik dat hier allemaal lees, dan heb ik al niet zoveel zin om af te komen. Als rustige mountainbiker (omdat ik het écht zo leuk vind) rij ik graag op mijn tempo, puur om te genieten... Maar na alles wat ik hier lees, vrees ik dat er heel wat die-hards zullen aanwezig zijn die me weer met heel wat ellebogenwerk een ander pad opsturen of die met vernietigende blikken mij met mijn rode kop en puffende adem voorbij razen. Jammer dat in dergelijke ritten een Z8rijder niet op zijn plaats is. Of pas ik dan echt niet in dit wereldje en moet ik gaan biljarten ?
je mag met mij meerijden, ik durf er wel eens tegenaan gaan maar spectaculaire snelheden haal ik nietZ8rijder wrote:als ik dat hier allemaal lees, dan heb ik al niet zoveel zin om af te komen. Als rustige mountainbiker (omdat ik het écht zo leuk vind) rij ik graag op mijn tempo, puur om te genieten... Maar na alles wat ik hier lees, vrees ik dat er heel wat die-hards zullen aanwezig zijn die me weer met heel wat ellebogenwerk een ander pad opsturen of die met vernietigende blikken mij met mijn rode kop en puffende adem voorbij razen. Jammer dat in dergelijke ritten een Z8rijder niet op zijn plaats is. Of pas ik dan echt niet in dit wereldje en moet ik gaan biljarten ?
ik doe dit ook louter voor de fun en zo zullen er nog wel zijn
cu sunday
niks mis mee, het zou nogal mooi worden mocht iedereen zich meirhaghe wanenZ8rijder wrote:ok DrWho.
Je herkent met wel: ik ben diegene die heel de tijd rondkijkt en plaats maakt voor wie voorbij wil.
Tot zondag.
mij kan je ook herkennen, ik ben vrij zwaar voor mijn fiets, vandaar dat ik met een stier rij (bulls)
cu sunday
Beste mensen,
Dit is hier mijn eerste post en zou dan ook iedereen willen groeten...
Ik ben zoals deze 2 voorgangers (nog) geen die-hard biker.
Tot voor 2 maanden geleden had ik bijna geen fiets ervaring buiten de kilometers die ik op tv had gezien.
Ondertussen heb ik de smaak al goed te pakken laat ik niet op mijne kop zitten en ga ik zondag voor de 75 km (65 km is tot nu toe het meeste wat ik heb gereden op een vlak en droog parcours) waarna ik waarschijnlijk 2 weken met mijn gat omhoog ga liggen...
Maar ja alles voor de sport...tot dan
Dit is hier mijn eerste post en zou dan ook iedereen willen groeten...
Ik ben zoals deze 2 voorgangers (nog) geen die-hard biker.
Tot voor 2 maanden geleden had ik bijna geen fiets ervaring buiten de kilometers die ik op tv had gezien.
Ondertussen heb ik de smaak al goed te pakken laat ik niet op mijne kop zitten en ga ik zondag voor de 75 km (65 km is tot nu toe het meeste wat ik heb gereden op een vlak en droog parcours) waarna ik waarschijnlijk 2 weken met mijn gat omhoog ga liggen...
Maar ja alles voor de sport...tot dan
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Als zoiets gebeurt : niks van aantrekken tedoemeZ8rijder wrote:als ik dat hier allemaal lees, dan heb ik al niet zoveel zin om af te komen. Als rustige mountainbiker (omdat ik het écht zo leuk vind) rij ik graag op mijn tempo, puur om te genieten... Maar na alles wat ik hier lees, vrees ik dat er heel wat die-hards zullen aanwezig zijn die me weer met heel wat ellebogenwerk een ander pad opsturen of die met vernietigende blikken mij met mijn rode kop en puffende adem voorbij razen. Jammer dat in dergelijke ritten een Z8rijder niet op zijn plaats is. Of pas ik dan echt niet in dit wereldje en moet ik gaan biljarten ?