Hey
Ik heb een ongelukje met mijn scott mountainbike gehad en er zit een bluts in mijn kader. Ook is er wat lak af. Nu is mijn vraag weet er iemand een zaak of fabriek die scott fietsen uitblutst?
En herspuit? ( niet noodzakelijk )
Groeten
Bluts in kader
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
- Bobke#77
- Mountainbiker
Re: Bluts in kader
Waar is ergens de bluts?vinni wrote:Hey
Ik heb een ongelukje met mijn scott mountainbike gehad en er zit een bluts in mijn kader. Ook is er wat lak af. Nu is mijn vraag weet er iemand een zaak of fabriek die scott fietsen uitblutst?
En herspuit? ( niet noodzakelijk )
Groeten
want ik heb er ook 1 een 3 tal cm achter het balhoofd op bovenbuis .
Ik rij zo al een tijdje rond zonder problemen .
-
Jeunesse
- Mountainbiker
Ik ken ook iemand met een elite racing met op juist dezelfde plaats een bluts, en ook wat verf af.Bobke#77 wrote:want ik heb er ook 1 een 3 tal cm achter het balhoofd op bovenbuis .
Het rare is dat hij niet weet hoe die erin is gekomen, toen hij die op de auto zette na een toch zag hij dat plots, zonder dat hij gevallen is ofzo
- Bobke#77
- Mountainbiker
Ik weet het ook niet hoe er die in is gekomen tijdens het poesten zag ik het .Jeunesse wrote:Ik ken ook iemand met een elite racing met op juist dezelfde plaats een bluts, en ook wat verf af.Bobke#77 wrote:want ik heb er ook 1 een 3 tal cm achter het balhoofd op bovenbuis .
Het rare is dat hij niet weet hoe die erin is gekomen, toen hij die op de auto zette na een toch zag hij dat plots, zonder dat hij gevallen is ofzo
Maar ik ben in de ardenne wel eens een keer redelijk ghard gevallen en ik denk dat het daar is gebeurd .