bikers in Limburg

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Speed
Mountainbiker
Location: Turner Sultan & 5.5Spot, Nicolai Helius RC, Liteville 101, Kona kula29, Trek 5200

Post by Speed »

Ben een 28 jarige biker uit Alken en op zoek naar een trainingspartner meer bepaald voor de LCMT. Ik train momenteel in de week op de rollen (te laat thuis van werken) maar voor het weekend zoek ik nog gezelschap want die duurtrainingen zijn toch maar zaai om alleen te doen
Ridley Rider
Mountainbiker

Groot Lummen hier :-p

Post by Ridley Rider »

Ja ja, lummen kan groot zijn als ge daar gaat MTB'en :-) Allee ik ken ondertussen alle paadjes die een normale mens niet zou weten liggen tussen Diest en Heusden-zolder. Dus als er eens iemand zin heeft om de streek te verkennen, laat maar iets weten.
De mommen en de Swennen uit deze topic hebben al een beetje ervan gezien :-)
flip
Mountainbiker

Post by flip »

Ook van Limburg, sinds kort verhuist naar Hasselt, ken hier wel nog niet veel om te biken, maar heb hier al enkele interessante plekskes gelezen. Vroeger woonde ik in omgeving van Tongeren-Bilzen, mogelijkheden genoeg daar.

Maar soit als er iemand eens van plan is hier in de buurt rond te rijden, laat maar weten, in de zomermaanden ben ik toch van plan om wat meer door de week 's avonds te gaan om wat conditie op te bouwen!!!
Mommen
Mountainbiker

Post by Mommen »

flip wrote:Ook van Limburg, sinds kort verhuist naar Hasselt, ken hier wel nog niet veel om te biken, maar heb hier al enkele interessante plekskes gelezen. Vroeger woonde ik in omgeving van Tongeren-Bilzen, mogelijkheden genoeg daar.

Maar soit als er iemand eens van plan is hier in de buurt rond te rijden, laat maar weten, in de zomermaanden ben ik toch van plan om wat meer door de week 's avonds te gaan om wat conditie op te bouwen!!!
Waarda in Hasselt woont ge?

GVD ik lig al 3 weken stil, ziek ziek ziek. Ma het is genezen nu denk ik, hoop ik. Eerst gewone griep, iets later oorontsteking. Maja, vanaf volgende week opnieuw erin vliegen als ik terug wa op kracht ben :-)
Cuypie
Mountainbiker

Yoo

Post by Cuypie »

Ik ben van Paal-Beringen, heb altijd wel goesting om te gaan biken, in de omstreken, diest-deurne, lummen, beringen, heusden... Laat maar iets weten!!!

Groetjes cuypie
azer
Mountainbiker

Post by azer »

cuypie, ne streekgenoot se
ik ben van beringen

evoracing001@hotmail.com, als ge eens tijd hebt om een toerke te doen
skyrider
Mountainbiker

Post by skyrider »

Ik ben van Joppenbeek(Diepenbeek)
Voor de mensen in de buurt ik heb een MTBclub nl. The Skyriders
Wij zijn altijd opzoek naar kandidaat leden.
Vooral om onze vriendenkring wat uittebreiden we zijn ook volledig kosteloos.
Meer info vind je op onze website
http://belgianskyriders.tripod.com
Spyder
Mountainbiker

Post by Spyder »

ik ben van houthalen helchteren

heb even stil gelegen met mountainbike maar na een weekendje spa en mountainbike huren had ik er weer zin in !

komt normaal gezien volgendeweek een volledig nieuw fietsje dus kan'k terug beginnen !!

hier in de buurt genoeg wegen !
oa mijnterril zolder

zoek ook nog trainingspartner van hier in de buurt ...

ik deins der ni op terug op zware beproevingen ;););)

feel free to mail me or add me on msn => djSpyder@telenet.Be
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Guest

Post by Guest »

Zondag gaan we weer met een stel smurfen Dilsen onveilig maken. Nog iemand mee?
Post Reply