sorry ze gasten dat ik al een tijdje niet kan afkomen maar hopelijk kunnen we spoedig samenkomen
stand van zaken
Route Kortrijk :
aanvraag is ingediend dus daar kan nog weinig aan veranderen
moet klaar zijn begin juli (bewegwijzering en alles)
Route Zwevegem, Spiere en Marke
deze zijn grotendeels samengsteld maar blijkbaar nog niet definitief
om inzage te krijgen of eventuele veranderingen voor te stellen moet je met de sportdienst van deze gemeenten zelf afspreken
Zwevegem is zo goed als rond
Marke is nog verre van af
Spiere geen direct zicht op
ik heb alle routes liggen dus we zouden beter eens dringend afspreken
woensdag kan niet
donderdagavond kan eventueel
voila
MTB-parcours (bellegem, rollegem, zwevegem, kooigem,kortrijk
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
scott team issue
- Mountainbiker
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
laten jullie nog zeker weten wanneer en waar deze route(s) ingereden worden?intresseert me wel om eens mee te rijden!!
tot hoors,mn groeten aan de steenbakkers

tot hoors,mn groeten aan de steenbakkers
- casper
- Mountainbiker
Dat zullen we zeker doen hoor.dark dingo wrote:laten jullie nog zeker weten wanneer en waar deze route(s) ingereden worden?intresseert me wel om eens mee te rijden!!![]()
tot hoors,mn groeten aan de steenbakkers![]()
De opening van de nieuwe bloso-routes kortrijk en Zwevegem zijn voorzien voor begin juli, maar niks staat al vast. Wanneer we 100% zeker zijn van de datums, zullen we het hier wel posten
Trouwens, zondag ll zijn enkele steenbakkers de route van Kortrijk gaan verkennen, verslagske op Zanneis zijne site
groeten,
Casper
Gaan mss één van de komende weken ook de voorziene route voor Zwevegem rijden, als er ne keer gene TT is in de buurt. We laten dan zeker iets weten Dark Dingo !dark dingo wrote:laten jullie nog zeker weten wanneer en waar deze route(s) ingereden worden?intresseert me wel om eens mee te rijden!!![]()
tot hoors,mn groeten aan de steenbakkers![]()
De "snodaards" (
En zoals de Berre zei zondag, paar keer verkeerd gereden omdat de route slecht uitgepijld was ...casper wrote: Dat zullen we zeker doen hoor.
De opening van de nieuwe bloso-routes kortrijk en Zwevegem zijn voorzien voor begin juli, maar niks staat al vast. Wanneer we 100% zeker zijn van de datums, zullen we het hier wel posten![]()
Trouwens, zondag ll zijn enkele steenbakkers de route van Kortrijk gaan verkennen, verslagske op Zanneis zijne site![]()
groeten,
Casper