Kapotte Rockshox Pilot C gezocht !

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Post Reply
Fonie
Mountainbiker

Kapotte Rockshox Pilot C gezocht !

Post by Fonie »

Ik heb mijn instelknop overgedraaid en zit ondertussen al 2 maand te wachten op een vervangstuk. Volgens mijn fietsenmaker is het heel moeilijk om aan vervangstukken voor Rockshox te geraken. Vandaar mijn oproep.
Heeft er iemand ook nog ergens een Pilot C liggen (al dan niet defect)waarvan de instelknop (die met preload op) nog in orde is, geef dan n seintje!
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Wat is dat voor zever....moeilijk aan onderdelen te geraken. Hier in de buurt 's maandags besteld en woensdag kon ik het afhalen. 15 euro. En ik heb het al twee keer aan de hand gehad en bij twee verschillende fietsenmakers besteld gehad. Geen probleem! Ga maar es naar nen andere fietsenmaker.
't Is inderdaad prul, zit rap vast en 't wil nogal vlug breken als ge er wat gereedschap bij haalt. Om de twee maanden open draaien en smeren is de remedie. k Had ook nen Trek 6500 van 2004.
Fonie
Mountainbiker

Post by Fonie »

Zever? Niks zever, ik rij ondertussen al twee maand rond met nen afgeplakte voorvork. De fietsenmaker zegt dat hij da op drie verschillende plaatsen besteld heeft. Nu, omdat er niks aan verdiend is, doet hij misschien wel ni veel moeite, dat zou kunnen. Bij welke fietsenmaker hebde gij da besteld?
En inderdaad, is prul, maar was standaard op de trek6500 vorig jaar. Blijkbaar hebben ze bij Trek ingezien dat die vorken toch geen succes zijn, want de editie 6500 van dit jaar heeft een Manitou vork.
Post Reply