de pijlen volgen he, niet naar de straat rijden waar je andere bikers ziet.Biker Zjé wrote:Is er nog iemand voor de 60 km gegaan en de 2de bevoorrading gemist ?
Wij hadden 55 km en 2de bevoorrading niet gezien...
Ik vrees dat we ergens aan de Kaaskorf gemist hebben...
Mooie toch en meteen al een goed begin, na de eerste afdaling er onderuit, had ze iets te optimistis genomen door geen rem te nemen, en dan kom je tegen 49 de modderige bocht in... maar toch nog de andere 59KM kunnen doen.
De bevoorrading was goed, maar het eten vloog eruit. Aangezien er iets mis was met het water in mijne camelbak dan maar is ne keer redbull gedronken want da spul was niet te drinken, dan maar geen drinken tijden het biken.
De doenbare delen zijn verder goed gegaan behalve het eerste stuk aan de kaaskorf, daar kwam mijn voorwiel uit de vork, en zag ik dat de as los stond (of voer was, dat is voor een van dees dagen om dat uit te zoeken), dan maar met een waggelend voorwiel naar huis gereden. Ik hand de snelspanner daarna heel vast aangespat, moest er mijn voet opzetten om hem dicht te krijgen, maar was door het gewaggel van het wiel tegen dat ik thuis was terug losgekomen.
was dus met mijne yz2 voor wie het nog niet duidelijk was
2de bevoorading was klein maar goed genoeg en ik heb er nog een fleske water meegekregen aangezien dat water in mijne camelbak rot was, zo kon ik tenminste ff drinken na een klim.
Al bij al een zeer mooie tocht die ik volgend jaar zeker terug ga doen, de nachtocht ook, ik wou deze dit jaar doen, maar is anders uitgedraaid door de verjaardag van onze pa.
Ons gemiddelde was aan de aankomst 19,5.
Nog een foto van de red bull meisjes:
http://users.skynet.be/mountainbike/redbull.jpg