magura of hayes
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Post by SOM epic ghost »
effe zoekfunctie gebruiken
vraag is eigenlijk schijfremmen of velgremmen
ja en dan zijn we vertrokken
wel effe checken dat je naven hebt voor schijfremmen en dat je voorvork en kader montagepunten heeft voor schijfremmen en of nokken voor velgremmen.
vraag is eigenlijk schijfremmen of velgremmen
ja en dan zijn we vertrokken
wel effe checken dat je naven hebt voor schijfremmen en dat je voorvork en kader montagepunten heeft voor schijfremmen en of nokken voor velgremmen.
velg- of schijfremmen
Ik heb de keuze de fiets uit te rusten met velgremmen magura hs33 of schijremmen hayes, mits een klein prijsverschil, vandaar de vraag welke van de 2, daar er hier op het forum blijkbaar veel commentaar (goed of slecht) is op sommige schijfremmen.
velg- of schijfremmen
Ik heb de keuze de fiets uit te rusten met velgremmen magura hs33 of schijremmen hayes, mits een klein prijsverschil, vandaar de vraag welke van de 2, daar er hier op het forum blijkbaar veel commentaar (goed of slecht) is op sommige schijfremmen.
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Mijn veloboer klaagt ferm van de kwaliteit van de hayes schijfremmen.
Er is altijd iets aan toen ik daar gisteren stond had hij een bike met hayes schijfremmen van het mechanisme waardat de blokjes opzaten niet meer wilden naar de shijfrem komen.(kapot dus)
De man reed met een decathlon rockrider van één jaar oud.
Hij heeft de man aangeraden gewoon naar de decathlon te gaan om een nieuwe rem.
Mijn veloboer zecht dat het slechte schijfremmen zijn.
Ik zouw kiezen voor hs 33
groeten roy.
Er is altijd iets aan toen ik daar gisteren stond had hij een bike met hayes schijfremmen van het mechanisme waardat de blokjes opzaten niet meer wilden naar de shijfrem komen.(kapot dus)
groeten roy.
De mijne ook. Had die kapotte gehad in één maand tijd.roy wrote:Mijn veloboer klaagt ferm van de kwaliteit van de hayes schijfremmen.
groeten roy.
- scott racer
- Mountainbiker
- herder levi
- Mountainbiker
magura of hayes
Post by herder levi »
Over de hayes kan ik me niet uitspreken maar die maguras hs33 vind ik de max;Ik kan er steeds op rekenen ook als het goed nat en vettig ligt en bij afdalingen heb ik ook een "veilig" gevoel wat ik heel belangrijk vindt want ik rij niet naar beneden maar ik "vlieg".Ze hebben me nog nooit in de steek gelaten.Het model 2005 heb ik gisteren gemonteerd op mijnen bike,die ga ik deze week eens testen.Wegen lichter dan het voorgaande model en er zou minder modder blijven plakken rond de booster maar dat heb ik van horen zeggen.En onderhoudsvriendelijk,ook belangrijk! 
-
Johan Degraeve
- Mountainbiker
Post by Johan Degraeve »
Ik zou ook voor de Magura HS33 kiezen. Als ik mij ooit een nieuwe fiets zou aanschaffen zou het sowieso met HS33 moeten zijn.
Momenteel (sinds tweetal maanden) rijd ik met Hayes vooraan. Tot nu toe vind ik dat zeer goeie remmen. Daarvoor had ik altijd Formula (5 jaar mee gereden), Hayes is veel beter.
Momenteel (sinds tweetal maanden) rijd ik met Hayes vooraan. Tot nu toe vind ik dat zeer goeie remmen. Daarvoor had ik altijd Formula (5 jaar mee gereden), Hayes is veel beter.