groeten,
Casper
Post by kristoffer »
Misschien wel effe bijvermelden dat de Boxxer voor downhillgebruik is. Dus niet voor iemand die gewoon wil MTB-en.DeJean wrote:heb 3 weken met ne boxxer gereden
1e weekend:veer gebroken
demping trok ook op ni veel (spikes!) dus laten herdoen bij flooks
2e weekend: olie lek waardoor olie all over mijn schijf hing....., boeltje opgestuurd, niet gevonden,
3e weekend: nieuwe rebound gekregen, nog altijd olie lek. En toen ineens gevonden: een scheur van 5 cm in de onderpoten, en telkens als ik inveerde spoot er olie op mn schijf.
4e weekend: Dorado gekocht, en geen problemen meer gehad.
mijn vriendin daarentegen is tevreden van haar judy TT....
Dat lijkt me ook het beste.tafelpoot wrote:ik heb een Judy TT (2003) en ben er niet tevreden van!!
ind e winter beenhard
in de zomer goed mee te rijden maar wel een zeer flexibele vork
een leuk vakantie werkje zoeken en een nieuwe vork kopen is wat ik ga doen
En daar heb ik m ook voor gebruikt. Maar dus downhill is geen mountainbiken?Magura wrote: Misschien wel effe bijvermelden dat de Boxxer voor downhillgebruik is. Dus niet voor iemand die gewoon wil MTB-en.
Jaja, je hebt gelijkDeJean wrote:En daar heb ik m ook voor gebruikt. Maar dus downhill is geen mountainbiken?Magura wrote: Misschien wel effe bijvermelden dat de Boxxer voor downhillgebruik is. Dus niet voor iemand die gewoon wil MTB-en.
Voor mij is mountainbiken de verzamelnaam voor
Cross Country, Enduro, 4cross, Dualslalom, Freeride, Dirts, Trailriding, én Afdaling. Of ni?