ik zit dus met het zelfde "probleem". Ik ga ook een nieuwe bike kopen, maar ik wil er deze keer goede wielen in
wat ik uit deze topic heb begrepen is dat de
whm540: beetje zwaarder is ( is dit dan zoveel?), wel heel stijf is en niet zo duur
crosslands: duurder zijn, wel lichter?????,maar probleem met de platte spaken (qua magneet, en als er eentje kapot is...)
Klopt dit zo een beetje?
Wielen: Shimano WH-M540
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
[quote="erikstoff"]ik zit dus met het zelfde "probleem". Ik ga ook een nieuwe bike kopen, maar ik wil er deze keer goede wielen in
[b]whm540:[/b] beetje zwaarder is ( is dit dan zoveel?), wel heel stijf is en niet zo duur
[b]crosslands:[/b] duurder zijn, wel lichter?????,maar probleem met de platte spaken (qua magneet, en als er eentje kapot is...)
Klopt dit zo een beetje?[/quote]
Als ge echt goede wielen wil zult ge toch iets dieper in uw geldbeugel mogen tatsen.
[b]whm540:[/b] beetje zwaarder is ( is dit dan zoveel?), wel heel stijf is en niet zo duur
[b]crosslands:[/b] duurder zijn, wel lichter?????,maar probleem met de platte spaken (qua magneet, en als er eentje kapot is...)
Klopt dit zo een beetje?[/quote]
Als ge echt goede wielen wil zult ge toch iets dieper in uw geldbeugel mogen tatsen.
ja, dat weet ik ook, maar ik wil gwn iets lichtere en stijvere wielen dan de standaart zac19 wielen om mijn bikeSupernaut wrote:Als ge echt goede wielen wil zult ge toch iets dieper in uw geldbeugel mogen tatsen.erikstoff wrote:ik zit dus met het zelfde "probleem". Ik ga ook een nieuwe bike kopen, maar ik wil er deze keer goede wielen in
whm540: beetje zwaarder is ( is dit dan zoveel?), wel heel stijf is en niet zo duur
crosslands: duurder zijn, wel lichter?????,maar probleem met de platte spaken (qua magneet, en als er eentje kapot is...)
Klopt dit zo een beetje?
ik rij enkel toertochten, en soms doe ik eens mee aan een wedstrijd
-
Guest
Post by Guest »
crosslands hebben geen platte spaken en ze zijn ook niet van dat duur materiaal als de xmaxxenerikstoff wrote:ik zit dus met het zelfde "probleem". Ik ga ook een nieuwe bike kopen, maar ik wil er deze keer goede wielen in
Klopt dit zo een beetje?
http://www.mavic.com/servlet/srt/mavic/ ... d=65&lg=uk
- WT6
- Mountainbiker
MoC, heb met de 535, de voorganger, ook lange tijd gereden. Een voormalige clubgenoot rijdt nu nog met die wielen, zonder enig probleem.
Gezien mijn rijstijl en gewicht van 85-90 kilo, moet dat zeker lukken voor jouw 92 kilo. Zijn geen lichte wielen, maar wel stijf en stevig. Je moet al lelijk doen om er een slagske in te krijgen..
Succes..
Gezien mijn rijstijl en gewicht van 85-90 kilo, moet dat zeker lukken voor jouw 92 kilo. Zijn geen lichte wielen, maar wel stijf en stevig. Je moet al lelijk doen om er een slagske in te krijgen..
Succes..
- pr023473
- Mountainbiker
MoC wrote:ik zou ook graag die 540 aanschaffen... maar ik weeg 92kg (1m92 groot) is dat dan wel een goede keuze in dat budget?
grtz MoC
Mss is dit wat je zoekt
http://www.kapaza.be/detail/938747/Shim ... r_MTB.html