Vergelijk ook eens de goemetrie van beide frames. Als ik me niet vergis heeft hier ooit eens iemand gezegd dat de pro-team een stukje sportiever is.
Gebruik ook even de zoekfunctie, er zijn al hele boeken over thompson geschreven hier...
Thompson??
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
bij mijn mede-bikers rijde er 2 rond met zo'n challenge (ouder model) en deze frames zijn niet echt slooping vind ik
de pro-team is dan wel meer slooping vind ik
daarmee dat wrss ook ga gaan voor de pro-team
heeft er iemand de juiste afmetingen van het frame? gwn om te weten dat ik mijn vork kan gebruiken, of dat ik een nieuwe moet kopen
heeft er iemand de juiste afmetingen van het frame? gwn om te weten dat ik mijn vork kan gebruiken, of dat ik een nieuwe moet kopen
Wat bedoel je met slooping? heb net effe de geometrie bekeken en voor de 19" modellen is deze gelijk.erikstoff wrote:bij mijn mede-bikers rijde er 2 rond met zo'n challenge (ouder model) en deze frames zijn niet echt slooping vind ik
Dan heb je nog 5% korting gekregen + de computer, was die prijs inclusief de andere velgen of exclusief?steef wrote:Ik kies voor de pro-team omwille van het lichtere frame.
Ik betaal voor de pro-team rood met Sl-vork (LX) 1159€, krijg er ook computertje bij.
Voor de mavic-wielen (in stock bij handelaar) dacht ik dat er een opleg van 100€ was.
De grootste factor in mijn keuze was mijn budget
- Subject Alpha
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro-Team, Duke, X9, Speed Dail SL, Truvativ
Post by Subject Alpha »
Ik ben ook al een maand het internet aan het afschuimen om een goede nieuwe fiets te kopen, en het zal toch ook de Thompson pro-team worden. Maar ik vind de Challenge ook mooier
. Maar met de pro-team heb je wel direct dezelfde kader als de X-line van Thompson.
Bovendien heb ik gemerkt dat er nog weinig merken volwaardige afgewerkte hardtails zonder schijfremmen produceren, de meesten mengen ook de groepen doorheen (XT,LX en/ of Sram door elkaar gebruikt) en daar ben ik persoonlijk niet zo voor.
PS Dit weekend (2-3-4 april) is het opendeur bij Fietsen Vermeiren in Hemiksem. Hij heeft het volledig Thompson gamma. (En prepareert de fietsen van het Thompson-carrossi team)
Bovendien heb ik gemerkt dat er nog weinig merken volwaardige afgewerkte hardtails zonder schijfremmen produceren, de meesten mengen ook de groepen doorheen (XT,LX en/ of Sram door elkaar gebruikt) en daar ben ik persoonlijk niet zo voor.
PS Dit weekend (2-3-4 april) is het opendeur bij Fietsen Vermeiren in Hemiksem. Hij heeft het volledig Thompson gamma. (En prepareert de fietsen van het Thompson-carrossi team)
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
Post by Quadrifoglio »
T. is flexible. Ik heb de mijne in een andere kleur besteld. De pro-teams worden ten andere maar gemonteerd na bestelling hebben ze mij toen wijsgemaakt.
Stuur anders eens mail naar : info@thompson.be
Stuur anders eens mail naar : info@thompson.be