MTB'ers Mol

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Wallie
Mountainbiker

Post by Wallie »

Ik zal het eens aan onze Jan vragen als hij thuis is. Is momenteel met de klas van de Rozenberg in Italië. Die zal wel aan zo'n koerske meedoen denk ik. Ikzelf zal voor de morele steun zorgen.
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Zijn er nog mensen die van deze wedstrijd hebben gehoord?Meer uitleg?
Ik zal anders eens naar de organisatie bellen wat het juist inhoud? :roll:
Ik had althans gehoopt op wat meer reacties.
Wallie,laat me iets weten als het iets wordt,anders ook,ok?
Groetjes,
$mokeyJoe
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Eerst wat meer uitleg i.v.m. vooral het parcours.Ken zo nog een wedstrijdje in de buurt en daar laten ze u eerst door ne waterbak rijden en dan door ne zandbak.Da's nogal sletig voor het materiaal en daar pas ik liever voor.
Wallie
Mountainbiker

Post by Wallie »

Tja, we zullen eerst de info van Smokey Joe afwachten. Lijkt me wel eens leuk, zo kort bij huis.
IntoXic
Mountainbiker

Post by IntoXic »

Ik heb daar ook van gehoord en ik heb al rondgevraagd bij het team en we zijn voorlopig met 2
Dus nog 1 man en we zijn gestart :)

Meer info op
http://users.telenet.be/wtcachterbos/
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Wat die wedstrijd betreft in Achterbos,ik heb ondertussen naar de organisatie gebeld en ze hebben me het volgende verteld.Het is een parkoers van 2.6km waarvan 1.8km bos is en de rest openbare weg maar volledig afgebakent.Dus afgesloten omloop.In het parkoers zijn er enkele hindernissen zoals een schanske en wat kleinere hindernissen,maar het is dus geen trial toestanden.Men rijd de wedstrijd met een ploeg van 3 mensen waarvan er telkens 1 koerst,gedurende 2.5u.Het is de bedoeling om zoveel mogelijk rondjes te maken.De inschrijving bedraagt 35€ per team en het begint om 19u.Om 22.30u is er nog de prijsuitreiking en douches zijn er voorzien.

@intoxic: ik wacht nog op een reactie van iemand,maar als die persoon het niet ziet zitten,dan wil ik wel graag dat 1 plaatsje nog nemen! :roll: Maar ik wacht nog af.Het is nog vroeg ook uiteindelijk hé!

Groetjes,
$mokeyJoe
IntoXic
Mountainbiker

Post by IntoXic »

$mokeyJoe wrote:De inschrijving bedraagt 35€ per team en het begint om 19u.Om 22.30u is er nog de prijsuitreiking en douches zijn er voorzien.

@intoxic: ik wacht nog op een reactie van iemand,maar als die persoon het niet ziet zitten,dan wil ik wel graag dat 1 plaatsje nog nemen! :roll: Maar ik wacht nog af.Het is nog vroeg ook uiteindelijk hé!
Inschrijving = 25€ + 10€ waarborg voor de nummers e.
Hopelijk doet er nog volk mee e.
Groetjes
Kris
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

@Intoxic: We gaan er met wat volk zijn,daarom dat ik bij deze bevestig dat ik niet in jullie team kom,niet dat het me niet aanstaat of zo,maar degene die een optie heeft genomen gaat ze ook nemen,dus wij zijn al zeker met 2,en ik wacht nog op antwoord van 1 iemand.Dus we gaan hier nog een team kunnen vormen.Het zou natuurlijk wel fijn zijn moesten we zo een paar teams kunnen vormen! :bounce:
Alvast bedankt voor het aanbod,intoxic! =D>
Groetjes,
$mokeyJoe
IntoXic
Mountainbiker

Post by IntoXic »

We zullen nog ff afwachten hoe het zit met de teams.. ik weet ook nog niks definitiefs
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Ok!
Groetjes,
$mokeyJoe
Post Reply