28.03.2005 Meeting Dilsen.

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
HorryBorry
Mountainbiker

Post by HorryBorry »

De weergoden waren ons weer goedgezind.
Enkel de laatste 3 km hebben we even in de regen gereden, maar dat was voor mij niet voldoende om een prachtige dag in het water te doen belanden.
Over het parcours is al alles gezegd : veel afwisseling en voldoende sissy-trails voor de bikers die eens een off-day hadden.
De foto's die ik tot nu toe al heb gezien waren prachtig. =D>
Ik ben al benieuwd naar deze die nog niet zijn verschenen.

Al te veel problemen zijn er niet geweest 3 platte banden onderweg en de band van Agetev die het karakter had om pas op de parking aan de sporthal er de brui aan te geven. Verder nog evenveel valpartijen zonder veel erg.
Volgende keer zal ik er alles aan doen om er terug bij te kunnen zijn.

Aan de aanwezigen : bedankt om te komen en voor de fijne dag
Aan de afwezigen : ge moest er maar bij zijn. [-(
rolling thunder
Mountainbiker

Post by rolling thunder »

cool, leuke fotos zeg (Y)

owja ik heb al nen nieuwe band gekocht ;)
daar gaan we de volgende keer geen last van hebben
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

Ik kon er deze keer spijtig genoeg niet bij zijn.

Aan de foto's te zien heb ik heel wat leuke paadjes gemist.
Is er eigenlijk iemand beneden geraakt in die geul zonder tegen de vlakte te gaan? Aan het gesukkel te zien om de fiets terug boven te krijgen was dat wel een steil afdalinkje.
rolling thunder
Mountainbiker

Post by rolling thunder »

piefkie wrote:Ik kon er deze keer spijtig genoeg niet bij zijn.

Is er eigenlijk iemand beneden geraakt in die geul zonder tegen de vlakte te gaan? Aan het gesukkel te zien om de fiets terug boven te krijgen was dat wel een steil afdalinkje.
2 man zijn bikend beneden geraakt, maar hij was gruwelijk stijl (imho)
% of heul veul
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

rolling thunder wrote:

% of heul veul
Niet alleen steil, veeeel zand! Moab ging vlot en de rest was meer met bijna vallen en opstaan.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

rolling thunder wrote:

% of heul veul
Die 2 man waren Moab en Manitou, maar ook Yakke en Ategev hebben het geprobeerd. Er zijn gelukkig nog een paar gekken op Moutainbike.be. :bounce:
moab
Mountainbiker

Post by moab »

om eerlijk te zijn :^o ,,,, het was erger om boven te geraken dan beneden =D> ma 't was de moeite,,, bedankt aan de aanwezigen voor de fijne dag....tot de volgende
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Wat heb ik er spijt van dat ik niet ben kunnen komen :cry: :cry: Na het bekijken van de foto's was het zeker weer de moeite om mee te rijden.
De organisators kennende zal alles wel weer piekfijn in orde geweest zijn. =D> Hopelijk komt er nog een vervolg [-o< [-o< over enkele maanden, waar ik dan wel kan aanwezig zijn. :bounce:
Guest

Post by Guest »

lucky7 wrote:Wat heb ik er spijt van dat ik niet ben kunnen komen :cry: :cry: Na het bekijken van de foto's was het zeker weer de moeite om mee te rijden.
De organisators kennende zal alles wel weer piekfijn in orde geweest zijn. =D> Hopelijk komt er nog een vervolg [-o< [-o< over enkele maanden, waar ik dan wel kan aanwezig zijn. :bounce:

Gullie hed gewoon iets gemist :lol: Toffe groep, een gezellige toer, het mountainbike.be stunt team :lol: ( dju die farmer kan spectaculair vallen :-D ), de heerlijke taart, goed weer en een toffe groep ( oeps da had ik al gezegd) :lol:

Bedankt aan iedereen die aanwezig was, het was weer uitermate gezellig en een impuls om hier weer een gevolg aan te geven.
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Foto's van Schijfrem staan inmiddels in het Mountainbike.be Fotoalbum
Locked