Thompson??

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
TomJ
Mountainbiker

Post by TomJ »

vdc
Mountainbiker

Re: Nieuwe bike - Thompson of......?

Post by vdc »

Ik zal hem voornamelijk gaan gebruiken om in de bossen te fietsen en een aantal keer per jaar mee te nemen naar de ardennen ne Frankrijk.

greetz[/quote]

als't is om hem tijdens of na slecht weer in de bossen met weinig hoogtemeters te gebruiken zou ik ZEKER NIET voor schijfremmen gaan!
erikstoff
Mountainbiker

Post by erikstoff »

toeval,ik zit juist met het zelfde "dilema"
ben ook aan het twijfelen tussen de pro-team en de challenge!
ik heb mij zinnen ondertussen al op de pro-team rood gezet, maar met mij pilot xc erin en shimano wielen (het "instap"model)
Ook wil ik mijn magura hs33 2005 overzetten, maar dan zit ik met het schakel probleem
dan ben ik toch haast verplicht om deore te nemen? of kan ik het nog combineren met lx of xt?

erikstoff
ps: mijn oude bike is namelijk aan de achtervork geplet tussen een betonnen muurtje en een de barshock van een jeep :lol: #-o
TomJ
Mountainbiker

Post by TomJ »

ik vind persoonlijk het frame van de challenge veel mooier maar de pro-team is natuurlijk wel een stuk lichter

Image
Deze zag ik eergisteren staan maar het zwarte gedeelte van het frame was eveneens blauw, weet er iemand of het hier gaat over een frame van vorig jaar?
steef
Mountainbiker

Post by steef »

Weten jullie soms het verschil in gewicht tussen de challenge en de pro-team?
steef
Mountainbiker

Post by steef »

Hoeveel moet jij opleggen om de shimano-wielen M540 er bij te krijgen?
TomJ
Mountainbiker

Post by TomJ »

Geen idee, niet achter gevraagd, ben eigenlijk bij thompson terechtgekomen omdat ze me een challenge van 2004 full XT voorstelden met 20% korting.

De challenge weegt toch een aardig stukje meer hoor. Ik zou de challenge willen nemen vanwege de mooiere kleuren en het gevormde frame :-)
erikstoff
Mountainbiker

Post by erikstoff »

steef wrote:Hoeveel moet jij opleggen om de shimano-wielen M540 er bij te krijgen?
Morgen ga ik wrss naar mijn dealer (van tomphson uiteraard #-o ) en dan ga ik het vragen!
steef
Mountainbiker

Post by steef »

Ik vind de challenge ook mooier maar heb mij toch de pro-team-rood besteld, met de shimano M540 wielen.
TomJ
Mountainbiker

Post by TomJ »

steef wrote:Ik vind de challenge ook mooier maar heb mij toch de pro-team-rood besteld, met de shimano M540 wielen.
Mogen we zo vrij zijn om te vragen hoeveel je betaald hebt, waarom je voor de pro-team gekozen hebt en hoeveel je moest opleggen voor de M540 wielen.

Heb je de pilot of de duke vork gekozen en waarom?

greetz
Post Reply