28.03.2005 Meeting Dilsen.
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
- ATEGEV
- Mountainbiker
Meneer Frank Deboosere voorziet zo'n 16°C aan 2 tot 3 beaufort bij een bewolkte hemel met opklaringen. Al bij al nog niet zo slecht om eens van jetje te geven op ons metalen (of koolstoffen) rijdier.
Ook zo een beetje van hetzelfde weer Zondag. Ik ga dan normaal gezien wat rondrijden op de terrils. Nog liefhebbers van de streek??
Ook zo een beetje van hetzelfde weer Zondag. Ik ga dan normaal gezien wat rondrijden op de terrils. Nog liefhebbers van de streek??
- moab
- Mountainbiker
aan degenen die de weg nog niet weten :
E-314 lummen> nederland -afrit 32 genk-oost richting As - Maaseik , aan de 3°lichten linksaf - over het spoor rechtdoor , tweede straatje rechts -sporthal ...er staan pijlen in groen fluo kleur 1-afrit , 2-3°lichten , 3-aan de tweede straat
adres : schuttenbergstraat 2 3665 As
gsm voor degenen die verloren rijden
0486/605 215
adres : schuttenbergstraat 2 3665 As
gsm voor degenen die verloren rijden
Goed zo! Maar zeker niet voor 10u vertrekken heAnonymous wrote:Goed nieuws. Dankzij Moab hebben we douches en kleedlokalen gevonden in de buurgemeente As.
Dus: vertrek tussen 9.30 en 10.00
sporthal AS
Schuttenbergstraat 2
3665 As
089/657977
Ik heb om 9u pas gedaan met werken, moet nog ne maat uithalen in Hechtel dus zal mogen gas geven denk ik om om 10u vertrekkensklaar te zijn daar...
Tot maandag iig!!!
-
Guest
Post by Guest »
We zullen op u w8tenkawa wrote:Goed zo! Maar zeker niet voor 10u vertrekken heAnonymous wrote:Goed nieuws. Dankzij Moab hebben we douches en kleedlokalen gevonden in de buurgemeente As.
Dus: vertrek tussen 9.30 en 10.00
sporthal AS
Schuttenbergstraat 2
3665 As
089/657977![]()
Ik heb om 9u pas gedaan met werken, moet nog ne maat uithalen in Hechtel dus zal mogen gas geven denk ik om om 10u vertrekkensklaar te zijn daar...
Tot maandag iig!!!
- TRAPPELEROS
- Mountainbiker
Post by TRAPPELEROS »
Juw de mannen, mogen er nog een deel man meekomen van onze club ?? (The Trappeleros).